måndag 3 oktober 2011

Får det lov att vara en Onepiece?

Onepiece dräkterna är ju så mysiga. Särskilt nu när det börjar bli höst och kyla. Tyvärr är de lite dyra så varför inte passa på att delta i tävlingen hos mig där du kan vinna ett presentkort värt 400 kr hos snowandmotion.se. Det kan du t.ex. använda som delbetalning till en härlig Onepiece. Tävlar gör du här.


The Onepiece jumpsuits are incredible cozy. Especially now when fall is coming with it's cold. Unfortunately their are a little bit expensive but my Swedish readers can join the ongoing giveaway and win a gift voucher for a store that sells Onepiece.

16 kommentarer:

  1. Oh, i'm so jaelous right now! They look so sweat and gorgeous!
    x

    SvaraRadera
  2. Kul att du är med och tävlar!
    Allt bra idag? :)

    SvaraRadera
  3. Hoppas din vecka slutade bra :)? det gjorde min var med i bingolotto ;)

    SvaraRadera
  4. Ja visst var dom söta dom kängorna :) Synd bara att jag inte hittat dom i någon butik än så man kan prova dom. Hoppas du får en fin måndag kram!

    SvaraRadera
  5. Det hade faktiskt vart väldigt mysigt med en sån :)

    SvaraRadera
  6. absolut, skulle den finns i butik nu skulle jag nog ha nappat en åt mig men tyvärr :(

    SvaraRadera
  7. - Kul att du är med i dagens blogg, jag hör av mig så fort jag har dragit några vinnare. Du har väl inte missat att du får anmäla dig hur många gånger du vill? Ju fler gånger du anmäler dig desto större chans kan det bli att du vinner :)

    SvaraRadera
  8. svar: hihi ja det tycker jag med :D

    SvaraRadera
  9. These look super warm!! Happy Monday babe xx

    SvaraRadera
  10. Åh tack så mkt :) jag älskar den röda färgen :) okej! jaa något sånt skulle vara fräckt att jobba med, dock skulle jag nog vilja bli åklagare i såna fall :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails