måndag 24 oktober 2011

IsaDora Holiday 2011 Red Rush


 IsaDora eyeshadow trio 86 leopard
 IsaDora eyeshadow trio 87 Golden Fig
 IsaDora Eyesahdow trio 88 Peacock

 IsaDora Wondernail 728 Black Galaxy
 IsaDora Wondernail 727 Merry red
 IsaDora Wondernail 652 Gold Sparkles
 IsaDora Perfect lipliner Prime red
 IsaDora Perfect Moisture lipstick
 IsaDora Jelly Kiss lipstick Merry Berry
 IsaDora Express Star Gloss Suger Rush
 IsaDora Express Star gloss Gold Rush
 IsaDora Glitter eyeliner gold
 IsaDora glitter eyeliner silver
IsaDora Glowstick Gold Vanilla

Vad tycker ni om IsaDoras Holiday kollektion 2011; Red Rush? Jag tycker den ser riktigt fin ut. Mest sugen är jag på att testa eyeshadow trio 88 Peacock. Hade ni någon favorit?

I butik v. 45.

What do you think about IsaDora's Holiday collection for 2011? The collection is called Red Rush and I think it looks really nice. The product I most would like to try is the eyeshadow trio 88 Peacock. Did you find any favorites?

In stores around Sweden v. 45.

19 kommentarer:

  1. Det ser ut som om IsaDora kommer att släppa en hel del finingar :) Hoppar dock allt guld förutom IsaDora Glowstick Gold Vanilla, resten ser fint ut. Speciellt lockar det svarta och röda lacket samt läppstiften. haha måste nog kolla in ögonskuggorna också och läppglansen...

    SvaraRadera
  2. Golden fig här.
    Jag har ett sådant snarlikt kit från MÅNGA år tillbaka. Men det börjar ta slut och jag visste inte om jag skulle hitta något liknande.
    Nu har jag det alltså ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  3. åh så snyggt!! :) Och juuuuligt.

    SvaraRadera
  4. Caroline, Makeupedia9 november 2012 15:00

    Nagellacken är superfina!

    SvaraRadera
  5. hihihi Isadora= min dotter. :P


    tack så jättemassamycket! :D

    SvaraRadera
  6. Så mycket snygga färger :)

    SvaraRadera
  7. I am loving all of the shades of makeup right now. So pretty!

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  8. Det ser väldigt intressant ut, härliga färger :D

    SvaraRadera
  9. Svar:
    Tack det har börjat bra i dag iaf så jag hoppas att det fortsätter så ^^

    Hoppas att du också får en bra vecka ;K

    SvaraRadera
  10. Svar: Haha ja, konstigt nog påstår "min dansk" att den bilden jag la upp visar en snedvriden bild av dem.. höhö, den kan han ha :P

    SvaraRadera
  11. Tack så mycket :) Åh det guldiga lacket från Isadora skulle jag vilja ha :)
    kram

    SvaraRadera
  12. SV: Hehe, men nu vet du det :)

    SvaraRadera
  13. Tycker Golden Fig ser ut som en riktigt fin palett :D

    SvaraRadera
  14. Wow I'm smitten now with these products and colors, especially when it comes to eye-shadows!!
    xoxo
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    SvaraRadera
  15. I like them,Maybe I'll buy them! :)

    SvaraRadera
  16. Oh jag skulle ha köpt ett rött läppstift :P

    Hoppas du haft en bra helg?

    SvaraRadera
  17. Snygga färger, men när det kommer till smink håller jag mig till ID :)

    SvaraRadera
  18. Jessiicca Andersson909 november 2012 15:06

    SVAR: Ja, spotant är bäst!

    Isadora är bra!

    SvaraRadera
  19. Åh, vad ledsamt :( Jag tycker inte att det riktigt känns som jul om man inte har en gran, men det är ju bara jag. :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails