torsdag 13 oktober 2011

Kungsörnen Cupcakes

För någon dag sedan fick jag hem en kupong från Spot and Tell som berättigade till ett paket Kungsörnen Cupcakes som jag ska få testa. Jag kunde dock inte bestämma mig för om jag ville testa Strawberry Suprise eller Chocolate Dream så jag köpte ett paket av varje. Vilken skulle ni börja med att testa?

Vill ni också få möjlighet att testa saker gratis och sedan berätta om det i sociala medier som på er blogg, facebook, eller twitter? Då tycker jag att ni ska ta och anmäla er till Spot and Tell ni med, det är helt gratis.

A couple of days ago I got a coupon that entitled me to one free box of Kungsörnen Cupcake mix. Unfortunately I couldn't decide if I wanted to try Strawberry Suprise or Chocolate Dream so I bought a box of each. Which one would you try first?

15 kommentarer:

  1. tack! Jag är väldigt nöjd med bilderna med =) kramar

    SvaraRadera
  2. Du har en award att hämta hos mig :)

    SvaraRadera
  3. try the chocolate one first! i'm craving cupcakes now!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Vad gott! Jag hade roffat åt mig chokladen direkt =)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj, oj... MUMS! Deras kladdkaka är kanoners så kan tänka mig att cupcakesen inte är helt fel heller.

    SVAR; Blev aldrig film, top model i mängder istället men det funkar lika bra!

    SvaraRadera
  6. Jag skulle börja med chokladen :)

    SvaraRadera
  7. http://feztis.blogg.se9 november 2012 14:55

    Haha ja det är nog rätt vanligt att små pojkar gillar Cars :)

    SvaraRadera
  8. choklad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  9. Sugen på en personlig illustration?
    Jag har just nu en giveaway tävling där du kan vinna en inramad illustration av dig själv. Om det låter intressant kan du gå in och kika här: http://dubbelveillustrations.blogg.se/2011/october/giveaway-tavling.html#comment

    SvaraRadera
  10. Vad roligt, jag håller på och bakar cupcakes nu..:) Jag skulle nog börja med choklad ;)

    SvaraRadera
  11. Jag hade aldrig hört talas om Spot and Tell, och nu ser jag det överallt! Man kanske skulle gå med där :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails