fredag 28 oktober 2011

Purple and black false eyelashes



Nu har jag testat de svarta och lila lösögonfransarna, FE193, som jag fick hem från KKCenterHK för ett tag sedan och jag måste säga att jag verkligen gillar dessa. Hur coola som helst! Perfekt för en partykväll/maskerad. Inget jag skulle använda till vardags förstås men riktigt roliga till maskeraden. Jag tycker de var förvånansvärt lätta att få på plats med tanke på hur långa de är.


Now I've tried the purple and black false eyelashes, FE 193, that KKcenterHK
sent me a while back and I have to say that I really like these. They are so cool! Perfect for a night on the town or for a masquerade party. Nothing I would where on an ordinary day but for  a masquerade party these would be very fun. I'm positively surprised over how easy they where to apply considering the length on them. 

30 kommentarer:

  1. tessvonolsson.blogg.se9 november 2012 14:50

    sv: Okej , men det tycker jag att du skall prova! :) Jättegoda ! :P

    SvaraRadera
  2. http://Belladavis.blogg.se9 november 2012 14:50

    haha ok :) coola fransar :) kram bella

    SvaraRadera
  3. thoughts of paps9 november 2012 15:08

    So cool. I like it for halloween dress up may be.
    www.thoughtsofpaps.com

    SvaraRadera
  4. Svar:
    Yep! Måste passa på när det är rea och sedan gillar jag att vara ute god tid med saker och ting :)

    SvaraRadera
  5. Ja verkligen :) Det behöver jag känner jag, måste stressa ner lite grann :)

    SvaraRadera
  6. Snygga! Jag håller med, inga som man kan använda till vardags liksom.

    sv: Jo det var underbart att han kunde ordna så han slutade tidigt. Jag behövde det verkligen.

    SvaraRadera
  7. ANGELICA.BLOGG.SE9 november 2012 15:08

    Åh, vilka härliga :D

    http://angelica.blogg.se

    SvaraRadera
  8. www.miasmakeup.se9 november 2012 15:08

    Tack :) Stiftet är Sheer Lust från MUS :)
    Vilka härliga lösfrallor! :)

    SvaraRadera
  9. dolcedelinda.se9 november 2012 15:08

    superbra till Halloween, I like :)

    SvaraRadera
  10. Väldigt coola! Men jag skulle aldrig våga sätta på sådana själv. Skulle nog totalt misslyckas..

    SvaraRadera
  11. Ja jag hoppas med att den där brow booster fungerar om inte så ska jag köpa en annan med den kostar tusen kr så ja det är lite dyrt men vet att just den fungerar iallafall.

    Häfta fransar, hade varit fräkt med typ lila ögonskugga till dom :)
    kram!

    SvaraRadera
  12. fabulousprincess.blogg.se9 november 2012 15:08

    perfa ju om man ska klä ut sig lite :)

    tack!

    SvaraRadera
  13. SV: Vad roligt att du är med och gissar :D

    SvaraRadera
  14. Tack, den blev nog snyggast, för att det är så likt till hur jag brukar sminka mig till vardags. ;)
    Snygga fransar, hade sådana, fast de gick från lila till fuschia rosa. =)
    http://eriiza.webblogg.se/

    SvaraRadera
  15. Namn: Chicayo

    Mail: chicayo@hotmail.com

    http://chicayo.wordpress.com


    Hej!

    Jo, jag vill bjuda dig att läsa en romantisk berättelse på min blogg. Den spelas bland oss lite äldre, nämligen 55+:are. Jo, det är inte endast ni ungdomar som upplever romantik. Vi äldre också. Och det är lika spännande och intensivt så som ni ungdomar erfarar det. Visst, med intriger, gräl, tvivel, ångest, gråt, skratt, svek, otro, etc. Precis som ni ungdomar själva smakar på det.

    Kolla på http://chicayo.wordpress.com/ och njut av det.

    Enjoy!

    Chicayo.
    PD: Kommentera gärna...

    SvaraRadera
  16. Jösses vad långa,måste kännas konstigt när du blinkar;)Ååå älskar ipaden!

    SvaraRadera
  17. almina och lizette:)9 november 2012 15:09

    fin blogg, checka vår och langa en kommentar i frågestunden hemskt gärna :) !
    kram.
    http://alminalizette.blogg.se

    SvaraRadera
  18. Få gratis miljoner läsare till din blogg eller hemsida!
    Med länken nedan kan du få gratis läsare!
    http://www.viraltrafik.se/?ShimoAngel

    SvaraRadera
  19. häftiga lösögonfransar :) / lady iron

    SvaraRadera
  20. ååh tack så jättemycket! jag blev också väldigt nöjd! =)

    SvaraRadera
  21. tack snälla :D
    oh va cootl
    myzaan.devote.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails