söndag 9 oktober 2011

OPI produkter

De här produkterna ur OPI:s ordinarie sortiment fick jag med mig hem efter lunchminglet för ett tag sedan. Någon som testat någon av dem? Jag ser fram emot att testa shatterlacket för jag har faktiskt inte prövat något sådant ännu.

Osäker på hur man kommenterar? Läs här



I got these products from OPI when I was on the luncheon with them a while back. Anyone tried any of these? I look forward to try the shatter polish cause I haven't tried any of them yet.

Not really sure how to leave a comment? Read here

16 kommentarer:

  1. I tried only nail colors, they are AMAZING, fantastic color choices!!!
    xoxo
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    SvaraRadera
  2. Känner inte till dessa produkter alls :S

    Sv: Ja, visst är hon fin :)

    SvaraRadera
  3. http://trustmedarling.blogg.se9 november 2012 14:58

    aldrig hört talas om det märket faktiskt.. ^^,

    SvaraRadera
  4. Inte testat något faktiskt.

    SvaraRadera
  5. Deras nagellack brukar vara grymma!

    SvaraRadera
  6. Vilket härlig paket :-D . Blev sugen på att måla naglarna nu känner jag :)

    SvaraRadera
  7. Nej de har jag inte provat. Är de bra?

    SvaraRadera
  8. Love OPI! Happy Sunday hun xx

    SvaraRadera
  9. I have only tried the Shatter polish, and I love it.

    http://www.glamkittenslitterbox.com/
    Twitter: @GlamKitten88

    SvaraRadera
  10. Nej aldrig testat :P

    SV: Äsch då, och den videon som var så söt ^^,
    Bara fint med mej, själv? :)

    SvaraRadera
  11. LIIV - vanlig men unik9 november 2012 14:59

    Sv: Jodå förutom där hostan som VÄGRAR försvinna så är det bra :) Hur är det med dig? :)

    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera
  12. Tackar!Nu skall hela systemet bara monteras ihop med,hehe..

    SvaraRadera
  13. Ja tacos är allt en favorit rätt :) Jag jobbar som personlig assisten och på sjukhus med operation, rehabilitering och palliativ (palliativ=människor med dödliga sjukdomar).

    Jag har testat O.P.I´s handkräm, den lilla blåa flaskan som är på bilden, fast inte just den blåa. och lacket har jag testat med, fats inte just den röda färgen, men jätte häftigt och bra tycker jag :)
    kram!

    SvaraRadera
  14. Jag har inte testat nån av de produkterna..

    Ja det är faktiskt ganska skönt, men samtidigt får man dåligt samvete för att man tycker att det är skönt :( Men man måste få vila lite ibland, det är ju bra både för oss och bebis :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails