tisdag 4 oktober 2011

Problem med att kommentera

Jag vet att det varit lite problem med att kommentera här på bloggen (och på andra blogspot.com bloggar), jag jobbar på det och hoppas att det ska gå att lösa.. Börjar tröttna rejält på allt strul med blogger!

[Edit] Nu tror jag att det ska gå att kommentera igen? Har ni fortfarande problem så kontakta mig gärna på kashayasblogg@yahoo.com

Tävlingen med snowandmotion.se kommer att förlängas en vecka då många haft problem att kommentera, jag ber om ursäkt för detta. Tävlingen hittar ni här.

I know that a lot of you have had problems commenting on my blog (and other blogspot.som blogs), I'm working on trying to get the commenting on my blog to work again and I hope I will be able to fix it.... Starting to get seriously tired of all the problems with blogger!

[edit] I think that the problem is solved now that I've changed the system for commenting. If you're still having problems please feel free to e-mail me at kashayasblogg@yahoo.com to let me know.

6 kommentarer:

  1. Vatt en hel del på din sida faktisk, försökt skriva flera ggr men :-/

    SvaraRadera
  2. Trist när det blir en massa strul!

    SvaraRadera
  3. SV: Tror det blir lite plugg här!

    http://www.maliniform.com

    SvaraRadera
  4. Hope you had a lovely wknd hun!

    I can comment :) xx

    SvaraRadera
  5. ja jag har också märkt det att det vart så på väldigt många bloggar tyvärr

    SvaraRadera
  6. Svaret på Dagens Gåta kommer upp inom kort, kolla in och se om du gissade rätt! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails