tisdag 25 oktober 2011

OPI Best of the Best

Så här ser OPI's Best of the Best presentset ut. Det innehåller mini flaskor utav tio av OPI:s bästsäljade lack och kommer garanterat bli en riktigt julklappssuccé. Funderar lite på om det ska få bli en lite julklapp till mig själv?=) Rekommenderat pris 400 kr.


This is how OPI's Best of the Best gift box looks. It contains ten mini bottles of OPI's bestsellers and I'm sure this will be a success this Christmas. I'm thinking this might be a Christmas gift from me to me?=)

21 kommentarer:

  1. Love the OPI gift boxes!! Happy Tuesday babe :) xx

    SvaraRadera
  2. Oooooooh I need this set!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  3. Wow I like this pink nailpolish!

    SvaraRadera
  4. tessvonolsson.blogg.se9 november 2012 14:48

    sv: Tack! Det hoppas jag med! :)

    SvaraRadera
  5. Makeupartisten9 november 2012 14:49

    En såndär skulle man haft... :)

    SvaraRadera
  6. Ja jag gillade kanten på den koftan med :) Hoppas den passar nu bara.

    Jag köpte ett opi nagellack för några dagar sedan, det liknar det vinröda som du visar här, undra om det är den? kram

    SvaraRadera
  7. http://fashionsoul.blogg.se9 november 2012 14:50

    tack :)

    SvaraRadera
  8. Jag tycker det är alldeles för dyrt för nagellack. Fast å andra sidan är de jag köper väldigt dåliga :P

    SvaraRadera
  9. Hi Kashaya! how are you? thanks for your sweet comment :-)

    Like this blog! and this post about Opi is really interesting. Love those nailpolishes!
    what about following each other??

    www.followpix.com
    follow me and I'll follow you back!

    SvaraRadera
  10. Mammasbusungar9 november 2012 14:51

    Får önska mig de av Älsk :-)
    Ja det är lite drygt men det går säkert över snart.

    SvaraRadera
  11. ja men det vet jag, för du kommenterar :)
    men det är fler som läser som inte kommenterar så det vore skoj att veta :) ja man skulle vilja ha en besökslogg liksom så man ser vilka som läser och följer :)
    Allt bra med dig idag ?:)

    SvaraRadera
  12. tessvonolsson.blogg.se9 november 2012 15:05

    sv: Bra inställning! :)

    SvaraRadera
  13. Nja inte fler än de som brukar kommentera :)
    Lite tråkigt, men dom verkar gilla det jag skriver för dom kommer ju tillbaka :)

    SvaraRadera
  14. Sarina Fredriksson9 november 2012 15:05

    Tittar in för att jag skulle vara mkt tacksam om du hade tid att lägga en röst på Familjen Bus.

    -Gå in här: www.muppsan.com
    -Klicka i "familjen bus" i rutan till höger.
    -Tryck sedan "rösta".
    -KLART! :)

    Funkar även från en iphone el. android-mobil.

    Tacksam för rösten på förhand! Kram kram

    SvaraRadera
  15. This is fantastic gift, and OPI has great quality!!!
    xoxo
    Jelena (glamfabchameleon.blogspot.com)

    SvaraRadera
  16. Så himla fina saker isadora kommer ut med :) mkt rosa och fint ;) haft en bra dag?

    SvaraRadera
  17. Den där boxen hade jag inte tackat nej till:D

    SvaraRadera
  18. Ååh, det där med julklapp till dig själv lät väldigt bra ;)

    SvaraRadera
  19. Usch vad dyrt :P är dom värda pengarna?


    SV: Allt är fint med mej, hur är det själv? :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails