söndag 16 oktober 2011

Recension: Super Glandin Anti Eye ring creme

Nu har jag testat Super Glandin Anti Eye ring creme morgon och kväll under någon månad och tänkte att jag skulle tala om vad jag tycker.

Om krämen: Krämen sägs
• Vara effektiv mot mörka ringar och påsar under ögonen
• Strama upp huden runt ögonen
• Ge fukt på djupet och upprätthåller fettbalansen i huden
• Öka hudens smidighet och fräschör


Min åsikt: Jag gillar verkligen pumpflaskan. Känns hygiensikt. Tycker dock att ett tryck ger lite väl mycket kräm när flaskan är full. Krämen känns riktigt skön och återfuktande men kan inte påstå att jag märkt någon skillnad vad de gäller mörka ringar under ögonen. Jag gillar den här men tycker inte att det är någon mirakelkräm.


Kan köpas här för 379 kr. 


Now I have tried the Super Glandin Anti Eye ring creme (Swedish skincare line) both morning and night  for a couple of months and thought that I would share my opinion about it with you.

About the creme: The creme is suppose to 
  • be effective on dark circles and bags under your eyes
  • tighten the skin under you eyes
  • give moister to the skin and maintain the skin balance
  • boost the freshness of the skin
My opinion: I like the bottle. It feel hygienic with a pump so you don't have to put you fingers in it but I think that you get way too much cream from one push on the pump when the bottle is new. This eye creme feels nice and moistens the skin but I can't say that I have noticed any effect on the rings under my eyes. I like this creme but it's no miracle creme.

Can be bought here.

13 kommentarer:

  1. Carina (TotalBeauty)9 november 2012 15:01

    Åhhh vad synd! Har länge letat efter några produkter som tar ner svullnad under ögonen, och samtidigt får bort det mörka vid svullnaden.

    SvaraRadera
  2. Jag får alltid sådana ringar under ögonen, sååå jobbigt

    onegirltwoworlds.blogg.se

    SvaraRadera
  3. låter bra. är på jakt efter en bra ögonkräm!

    SvaraRadera
  4. Det där hade faktiskt varit något för mig - jag skulle gärna bli av med mina mörka ringar under ögonen!

    SvaraRadera
  5. sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :) Allt bra?
    kram

    För större chans att vinna kan man länka min blogg, fråga en fråga i bloggsvar eller lägga till mig på bloglovin :) det är absolut inget måste men meddela mig om du gör nåt av dessa! :)

    SvaraRadera
  6. looks like an awesome product, maybe i would try it someday

    New outfitpost - My heart is black
    www.mirfashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  7. Ja det var verkligen härligt att bli bjuden på middag hos sambon föräldrar. Det är lika gott och underbart varje gång :) Hoppas du får en lugn och fin söndag, själv ska jag jobba natten
    kram

    SvaraRadera
  8. Pumpflaskor är så smidigt :)

    SvaraRadera
  9. http://Belladavis.blogg.se9 november 2012 15:01

    någon gång måste man ju de med ;) kram bella!

    SvaraRadera
  10. Dom lovar oftast mer än vad de kan leverera de där krämerna!

    SvaraRadera
  11. Jag har också testat den och får nog hålla med dig där!

    SvaraRadera
  12. sv: Jag blev inte helnöjd men det blev bättre än förra gångerna:D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails