onsdag 26 oktober 2011

Deborah Maxi Kohl Kajal Ultra Black Smokey Eyes Effect

Min absoluta favorit kajal Deborah Maxi Kohl Kajal Ultra Black Smokey Eyes Effect finns nu åter hos eleven. För 99 kr blir den din. Jag måste genast ta och klicka hem en och det föreslår jag att ni gör med.=) Den är grym!

Ni hittar kajalen här.  

Bilder från gårdagens event med Chartis och Tampons for free dyker upp lite senare.


My favorit eye pencil Deborah Maxi Kohl Kajal Ultra Black Smokey Eyes Effect is now in stock again at eleven. I will absolutely be buying one and I suggest you do it too.=) It's fantastic!

You can find the eye khol here.

Pictures from last nights event with Chartis and Tampons for free will be up later.

10 kommentarer:

  1. Den såg lite... annorlunda ut :)

    SvaraRadera
  2. Äsch, det är väl inte just att baka som är jobbigt, jag hatar att behöva vänta på jäsningarna hela tiden:(

    SvaraRadera
  3. Jag är ärligt talat lite slarvig med knådningen, men det blir bullar ändå. Hihi, kör med elvispen med degkrokar en stund bara:P

    SvaraRadera
  4. Mammasbusungar9 november 2012 15:06

    Jadå det går kanon :-)

    Åh lätt att jag ska klicka hem en.

    SvaraRadera
  5. Ja gör det. Kan jag lyckas kan alla andra det också:)

    SvaraRadera
  6. Nja kaffet har väl hjälpt lite grann, men inte så mycket som jag har hoppats, så funderar på att ta mig en stödvila på soffan innan jag sätter igång med arbetena. :)
    Hur har din dag varit ?

    SvaraRadera
  7. Känner inte till märket... men den är bra alltså?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails