torsdag 20 oktober 2011

Feathers Lash Extension Duo

Fick ett pressmeddelande om att Snowcrystal har utökat sitt sortiment med Feathers Lash Extension Duo en fibermascara som ska ge långa och vackra fransar. Produkten består av en mascara och en brush-on fibres i separata förpackningar och som appliceras turvis tills önskat resultat uppnåts. Riktigt sugen på att testa denna. Någon som provat den ännu?


I got a pressrelease about Snowcrystals new mascara Feathers Lash Extension Duo that contains of one mascara and one brush-on fibres tube. These two are used in turns until you get the result you want and is supposed to give you long and beautiful lashes. I'd really like to try this. Anyone who have tried it already?

18 kommentarer:

  1. Det låter ju ganska intressant faktiskt!

    SvaraRadera
  2. Svar: Ja den är hur bra som helst =)

    Kram

    SvaraRadera
  3. verkligen helt underbart mysigt!

    SvaraRadera
  4. Ja dom stövlarna är jätte snygga :)
    kram!

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas ortopeden hittar en lösning, inte jag för jag har ingen! men skall skriva ner allt som gjorts utan det hjälpt.

    SvaraRadera
  6. Den kanske är bra, vad vet jag? Jag har inte provat den i alla fall. Men andra fibermascaror och inte tyckt om någon av dem.
    Min favvomascara är Hypnose från Lancome, den är super!

    SvaraRadera
  7. SV:Nee, det undrar jag också!

    SvaraRadera
  8. Makeupartisten9 november 2012 15:04

    Sv: Tack!
    Jag är också riktigt sugen på att testa den här, kan tänka mig att den är bra!

    SvaraRadera
  9. ANGELICA.BLOGG.SE9 november 2012 15:04

    Åh, den såg riktigt bra ut!

    SVAR: Bra gissning på dagens gåta, svaret och en ny kommer upp ikväll eller i morgon :D hörs då! KRAM http://angelica.blogg.se

    SvaraRadera
  10. Svar:
    Oja! Tkr synd om dom..
    Yes jag känner också ett par som försökte få barn i flera år osv men hon kan helt enkelt inte bli gravid fr att hon har för mkt manliga hormoner och sedan upptäckte dom att hon har giftstruma och måste käka medicin och då får man inte bli gravid så och hon måste käka dom i typ 2 år eller nåt så ja dom har gett upp hoppet på att skaffa barn.

    SvaraRadera
  11. Tack för din röst, en länkning kommer upp strax! =D

    Kom ihåg att du även kan rösta flera gånger, så får du fler länkningar! :)

    SvaraRadera
  12. Sv: aah det är dom men man måste hitta någon som man gillar :))

    SvaraRadera
  13. Sv: Tack så mycket hihi :)

    SvaraRadera
  14. sounds interesting! i'm always up for trying a new mascara!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  15. Tack snälla :)
    jag brukar göra grattis och julkort, tycker det är lite roligare att ge, och har faktiskt en liten fundering till att utöka korttillverkningen :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails