lördag 15 oktober 2011

Breast Health Day

Har ni uppmärksammat Breast Health Day idag genom att klä er i något rosa? Det har jag gjort.=) Syftet med dagen är att uppmärksamma bröstcancer och en hälsosam livsstil t.ex. genom att hålla koll på sin bröst. Osäker på hur man kontrollerar sin bröst? Då kan ni läsa mer om det här.


Today is Breast Health Day in Sweden and to recognize that day and make people aware of breast cancer and a more healthy living you are suppose to dress in pink to show your support. Did I dress in pink today? Of course!=)



- Posted using BlogPress from my iPhone

22 kommentarer:

  1. sv: ja det var det verkligen! :)

    Var gärna med i dagens blogg hos mig! :)
    DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/october/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-1.html#comment
    kram

    P.s Har en tävling på bloggen där man har chansen att vinna ett par söta örhängen :) Reglerna är enkla så var gärna med!
    DIREKTLÄNK - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-par-orhangen.html#comment
    kram

    SvaraRadera
  2. Nej det hade jag missat. Får dra på mig ngt rosa nu när jag ska ner till affären då :)

    SvaraRadera
  3. klart man kollat tuttisarna och haft rosa på sig en dag som denna. Tom sonen på snart 14 år tog en rosa T-shirt på sig i dag när jag förklarade varför jag hade min rosa kofta på (har lovat ungarna att den ska kastas då den är låångt ifrån vacker) ;)

    SvaraRadera
  4. http://Belladavis.blogg.se9 november 2012 15:00

    allt är toppen med mig hur är det själv? kram bella :)

    SvaraRadera
  5. Det hade jag ingen aning om :S Inte för att de hade spelat någon roll heller för jag äger inte ett enda rosa plagg ;P

    SV: Aha, är det någon färdig mix eller vad innebär det?

    SvaraRadera
  6. Jag hade på mig rosa byxor idag, men hade faktiskt ingen aning om den dagen! :)

    SvaraRadera
  7. Nej det hade jag helt missat. Tur att man kikar in här så man är lite "up-to-date" ;)

    Hälsningar
    Yohanna

    SvaraRadera
  8. Något rosa har jag inte fått på mig denna dag! :/

    SvaraRadera
  9. sv: Iaf för lätt när man väl börjat slösa för då kan man aldrig sluta.

    SvaraRadera
  10. Svar:
    Ja det var jättemysigt! ^^
    Aaah..ja jag har inte sett heller allting, har bara sett små snuttisar därifrån :)

    SvaraRadera
  11. www.alittlebitmoreee.blogg.se9 november 2012 15:01

    Visste inte ens att det var det igår;)

    SvaraRadera
  12. Åååå va fint! Jag ska vara ärlig... jag hade ingen aning om det!

    SvaraRadera
  13. Nä som sagt et är ju av dom billigare varianterna jag fått hem trasig kläder o att de gått sönder efter en stund. Men dom ser ju så läckra ut alla dom där klänningarna!

    SvaraRadera
  14. Det missade jag! :( Men jag hade åtmintone min Rosa Band-pin på jackan som jag brukar ha :)

    SvaraRadera
  15. Det visste jag inte om, men ska absolut ha något rosa på mig idag :)

    SvaraRadera
  16. Visste inte att det var en rosa dag, kanske undermedvetet dock för jag har rosa :P

    SvaraRadera
  17. - det har jag också gjort! kram!

    SvaraRadera
  18. hoppas du får en härlig söndag :)

    SvaraRadera
  19. i like pink on you- suits you so good.
    wish you a wonderful sunday.
    lovely greets
    maren anita

    www.fashion-meets-art.com

    SvaraRadera
  20. Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-4.html#comment

    SvaraRadera
  21. http://feztis.blogg.se9 november 2012 15:01

    Jodå hade en bra kväll. Vi såg Jarhead som gick på tv, hade lite tända ljus och myste :) Hur var din kväll då?

    SvaraRadera
  22. LIIV - vanlig men unik9 november 2012 15:01

    Totalt missat :o Har nog inte haft något rosa på mig idag... Hm, inte bra! Får slänga på mig något rosa nu, hehe

    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails