lördag 1 oktober 2011

O.P.I's bestsellers

 Click the picture to see it in a bigger size

Fick en fråga om vilka lack som var OPI:s tio bästsäljare och här är de. De av OPI:s lack som säljer bäst världen över är: Cajun Shrimp, Tickle my francey, Alpin Snow, Big Apple red, Russian Navy, Strawberry Margarita, Bubble bath, You don't know Jacques, Lincoln Park after dark och I'm not really a waitress.

Dessa tio kommer alltså att komma i en box med alla tio lacken i mini storlek till jul för den som är nyfiken på att testa dem eller varför inte som en julklapp till mamma, syrran eller bästa kompisen?


I got a question about which polishes that are OPI's bestsellers and here they are. The OPI polishes that sells the best around the globe are: Cajun Shrimp, Tickle my francey, Alpin Snow, Big Apple red, Russian Navy, Strawberry Margarita, Bubble bath, You don't know Jacques, Lincoln Park after dark and I'm not really a waitress.

All ten of these polishes in mini size will come in a box at Christmas. Perfect for everyone that wants to try these or why not give them as a Christmas gift to your mother, sister or best friend?

22 kommentarer:

  1. Åh jag bara älska röda nagellack :)

    Ja barnkalas är mysiga :-)

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack, hoppas det jag med :o Känns väldigt svårt faktiskt. När man väl har bestämt sig så får man ju leva med beslutet :o

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack, det hoppas jag med. Känns rätt svårt, när man väl har valt så får man leva med det beslutet :o

    SvaraRadera
  4. Gorgeous nail polishes!!
    x

    SvaraRadera
  5. Snygga lack! känner mig mkt bättre!

    SvaraRadera
  6. ja ! det var det verkligen.. Speicellt rättegången, så himla annorlunda och jobbigare än man tror faktiskt "/

    SvaraRadera
  7. I love alpine snow and russian navy-so I'm glad they made the list!

    xx

    Erin @ http://www.trufflesnruffles.com/

    SvaraRadera
  8. Ja, jag tror det kommer vara fint och jag är lite spänd och nervös :)

    SvaraRadera
  9. Oh bubble bath is one of my favorite polishes! Great, I really like O.P.I!
    Have a look at my blog, where you can get an exclusive link to a brandnew onlineshop with a concept never been before! XX Nini

    SvaraRadera
  10. sv_: jo de tycker ja med :D!

    SvaraRadera
  11. tror jag ska ta & måla mina nu :) tjejmys när killen jobbar natt (som vanligt). yey!

    SvaraRadera
  12. Sv: Hehe tack, tror jag!? :) hehe, kram!

    SvaraRadera
  13. Taack! :) Är riktigt nöjd med den, förutom att jag inte kunde ha bh-band :P Det hade varit så mycket lättare!

    SvaraRadera
  14. Perfekt!
    Tack för att du hittade svaret:)

    SvaraRadera
  15. Bra julklappstips :)

    Tack! :D

    okej =)

    SvaraRadera
  16. oh my gosh, I want russian navy! All gorgeous colors, I can see why they're best sellers!

    SvaraRadera
  17. Ja, man slutar aldrig förvånas över folk!

    Hade en okej lördag, har så ont i ryggen men bortsett från det så var det en helt okej dag. Själv då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails