lördag 28 maj 2011

Wet n wild MegaLast Nail colors


Söta nagellacks set från Wet n Wild för endast 99 kr/set hittar du här.
Jag har aldrig testat Wet n Wilds nagellack men till ett så bra pris kan det vara värt att testa och se om de är bra.

Cute nail polish collections from Wet n Wild can be found at a nice price here.
I've never tried Wet n Wilds polishes but to a price this good it could be worth trying. To get the language and the currency to your own at the web shop you can change both in the upper left corner of the shop.

Glöm inte tävla! 

Tävla om Baby Foot här. Baby Foot giveaway here.




13 kommentarer:

  1. i love the nailpolish colors!
    amazing ones

    NEW outfit post;
    www.mirfashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  2. Kul med tävlingar, gillas alltid;)

    sv. Ja det blir som en kul grej!

    Precis :D

    SvaraRadera
  3. Lovely! But I want a yellow one.
    XOXO

    SvaraRadera
  4. Jag är så kass på att använda nagelack. Och när jag väl gör det så är jag så lat att jag låter det sitta tills det slits av. Asfult. Bästa att skippa det helt och hållet för min del.

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag har gått vidare i en fototävling och det skulle vara grymt snällt om du la en röst på mig här (nummer 1) http://standingcarla.blogg.se/2011/may/13-finalister.html#comment

    Jag länkar alla som röstar! :D

    SvaraRadera
  6. Glamorous and fabulous, two words they used... I guess that makes these polishes perfect for me, at least it's connected with my blog title!:Dlol Gorgeous colors!!!:)
    kisses
    Jelena
    http://glamfabchameleon.blogspot.com/

    SvaraRadera
  7. Love all these colours! Happy Monday hun xxx

    SvaraRadera
  8. Jag älskar nagellack men jag kan inte använda de i mitt yrke.

    SvaraRadera
  9. Ja tack, jag har haft en helt ok helg, du med hoppas jag!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails