tisdag 3 maj 2011

d.j.v beautenizer Fiberwig LX



Idag fick jag hem d.j.v. beautenizer Fiberwig XL, den nya lyxversionen av Fiberwig mascaran. Så fort jag hunnit testa den så ska ni få se bilder och höra vad jag tyckte om den. Är ni sugna på att köpa den så hittar ni den hos Kicks. Rekommenderat pris är 220 kr men just nu är den prissänkt till 189 kr hos Kicks, läge att slå till med andra ord.=)

Today I got luxury version of the Fiberwig mascara;  d.j.v. beautenizer Fiberwig XL. As soon as I've had the time to try it I will show you some pictures and let you know what I think of this mascara. If you like to try it yourself you can find it at Sephora for $24.

24 kommentarer:

  1. thank you for following. follow you back now.

    SvaraRadera
  2. jätte roligt att du vill vara med i min tävling :) Jag lottar ut en vinare i morgon :)

    SvaraRadera
  3. - Glömde säga till igår, så nu är det två Dagens blogg avslutade. Vinnaren till den du var med i är den jag länkat här i kommentaren ;)

    Nu är Dagens blogg avslutad. Kika in och se om du vann, om inte så finns det en ny chans nu! :)

    http://jjuliiiiaa.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera
  4. Precis, man får väl vara nostalgisk ibland också :)
    Åh, säg till när du provat mascaran, vill veta! :)

    SvaraRadera
  5. haha ja! xD Jag blev lite rädd så jag gick därifrån ett tag. :P

    SvaraRadera
  6. Nu är vinnaren av Dagens blogg uppe :) kika in och se om det blev du annars finns det en ny chans redan nu, var gärna med igen! :)
    kram
    Direktlänk - http://mallansundqvist.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-3.html#comment

    SvaraRadera
  7. sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

    SvaraRadera
  8. sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

    SvaraRadera
  9. Ja Fredag!! Kan du ta dig till stan`??

    SvaraRadera
  10. -vilka härliga färger du har på din blogg. :)

    SvaraRadera
  11. sv: Kul att du deltar i dagens blogg, lycka till. Är allt bra? :D

    [du har väl inte glömt att jag lottar ut ett valfritt smycke? mer om det här: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-josef.html ]

    SvaraRadera
  12. Det låter intressant det :D

    SvaraRadera
  13. dagens blogg vinnarna uppe nu!

    SvaraRadera
  14. tack så jättemycket :)
    ja ja har haft en underbar dag :) hur har din dag varit :)?

    SvaraRadera
  15. Idag blir det plugg och så. Allt bra då?

    SvaraRadera
  16. sv: ja, tisdagar är alltid härliga tv program, haha :D
    ja, efter operationen kommer allt bara kanon bra i min mun! :)

    SvaraRadera
  17. Can't wait to c your pictures! :)

    SvaraRadera
  18. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/may/onsdag-dagens-blogg.html#comment

    SvaraRadera
  19. Ska bli kul att höra vad du tyckte!

    SvaraRadera
  20. Wow, vad lyxigt förpackad den var! Ska bli skoj att se vad du tycker om den :)

    SvaraRadera
  21. Ska bli kul och läsa om vad du tycker om mascaran!
    Ha en fin onsdag!
    / Kram Ida

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails