tisdag 17 maj 2011

Nytt i sminkväskan

Förra veckan köpte jag en mineral foundation och mineral blotting paper från The Body Shop och en mascara från Clinique. Jag glömde dock att köpa en concealer som jag också tänkt, någon som har tips på en bra concealer?

Last week I bought a mineral foundation and mineral blotting paper from The Body Shop and a mascara from Clinique. I where going to buy a concealer as well but forgot. Any tip on which concealer I should buy?


 
Glöm inte bort att tävla om en väggtext här.

29 kommentarer:

  1. Nu har jag länkat vinnaren i Veckans blogg - kul att du var med, kolla om det var du som vann!

    Ha en fortsatt härlig dag!

    SvaraRadera
  2. sv; ja visst är det? :)
    aah härligt! :) hur mår du idag då?

    SvaraRadera
  3. sv; härligt! det är riktigt bra med mig! :)

    SvaraRadera
  4. sv: Härligt! Det är toppen :D hahaha det är lugnt, jag har lika dåligt minne så jag förstår dig! x)

    SvaraRadera
  5. Ja, himla skönt :) Bara man inte sover för länge och sover bort halva förmiddagen :P

    SvaraRadera
  6. jo det är bra med mig :)
    är den där foundationen bra? :)

    SvaraRadera
  7. I love Clinique!
    Unfortunately, I don't use concealer... wish I could help!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  8. Smink är alltid bra ;)
    Haha.

    Jaha går det bra då? =)

    SvaraRadera
  9. SVAR: Kul att du :D Hör av mig när tävlingne är avslutad. Har även lite andra tävlingar på bloggen, kika gärna in de! KRAM

    SvaraRadera
  10. SVAR: Vad roligt att du är med i dagens blogg, vinnaren utses senare ikväll. Meddelar då, hoppas allt är bra med dig? KRAM

    SvaraRadera
  11. sv: visst är den tjusig!! :)
    Tack desamma, hoppas du har det bra! :)

    SvaraRadera
  12. VS concealer is pretty good :)

    SvaraRadera
  13. thanks for visiting my blog..i have been thinking about getting myself these.i was thinking of an avon concealer though.

    http://flysongbird.blogspot.com

    SvaraRadera
  14. sheercovers concealer är bäst, vet dock ej om man kan köpa den separat!

    SvaraRadera
  15. Alltid skoj med lite nytt i sminkväskan :)

    sv: Varsågod! Hoppas du hittar nån som du vill ha! De är verkligen jättesköna :)

    SvaraRadera
  16. Alltid kul att köpa smink :)

    SvaraRadera
  17. jo tack min tisdag har bara varit bra! :D hoppas din varit lika bra

    SvaraRadera
  18. sv: nej, mest vanliga saker som studier och packa inför flytten 1 juni och så ^^ Roligare har man ju haft, men vad gör man?

    Hur är det med dig idag?

    SvaraRadera
  19. sv: super kul att du är med i dagens blogg, meddelar när vinnaren är utsedd, lycka till! :)

    För större chans att vinna, länka till tävlingen/min blogg men det är inget måste! Kom bara ihåg att meddela mig om du länkat :)
    kram

    SvaraRadera
  20. Tack, jag är så nöjd med klänningen :)

    blev ingen lägenhet.... (:

    SvaraRadera
  21. kul med lite nytt smink :) The Body Shop har ju bra saker :)

    SvaraRadera
  22. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/may/tisdagens-vinnare-ny-omgang-2.html
    KRAM

    SvaraRadera
  23. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.se/2011/may/tisdagens-vinnare-ny-omgang-2.html
    KRAM

    SvaraRadera
  24. Jag skulle också behöva tips på en bra concealer.

    SvaraRadera
  25. Jag tycker ju om make up store... Den funkar bra för mig =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails