onsdag 11 maj 2011

Sitter och myser på uteservering





18 kommentarer:

  1. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/may/onsdag-dagens-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera
  2. härligt att mysa på uteservering! det kan man göra i timmar utan problem :)

    SvaraRadera
  3. Det såg ju inte helt fel ut du :D

    SV: Tyvärr lyckades vi missa den eftersom jag inte hittade mina nycklar :/

    SvaraRadera
  4. Men åh så underbart!!

    SvaraRadera
  5. Låter härligt :)

    Ja jag hoppas de svarar.. wordpress fick bli på engelska, hoppas de fatta min knasiga engelska! :)

    SvaraRadera
  6. sv: ja det kan man verkligen säga :) Det var himla skönt att få bort dom 3 cm:erna från håret! :)

    SvaraRadera
  7. det finns på gina tricot, fast inte i äkta skinn men det ser ut som äkta :p

    SvaraRadera
  8. Nu är vinnaren av Dagens blogg uppe :) kika in och se om det blev du annars finns det en ny chans redan nu, var gärna med igen! :)
    kram

    SvaraRadera
  9. SV: Hehe, jaså? Jaa, det är inte första gången ;)

    SvaraRadera
  10. Ah, nej, jag har inga jobbkläder så får liksom ta det som är anständigt :P

    SvaraRadera
  11. Ja den ska man se, ett tips! :)

    SvaraRadera
  12. Vad mysigt :)

    sv. Jag hade heller aldrig tidigare varit på kolmården, men det var väldigt mysigt :)

    SvaraRadera
  13. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/may/onsdagens-vinnare-ny-omgang-1.html
    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails