torsdag 26 maj 2011

Mer Cara Collection


Fick ju hem ett armband från Cara Collection för ett tag sedan (se inlägget här) och blev så otroligt förtjust i det att jag genast var tvungen att beställa två till och därigenom gav jag även 20 kr till diabetesfonden.

Tycker de här armbanden är så otroligt fina och de finns i massor med färger, riktigt roligt att Cara dessutom kommer att vara en av sponsorerna av kändisarnas goodiebags till årets Emmy Awards. Någon mer än jag som tror att vi kommer att få se mer av dessa söta armband efter det?=)

I little while back I got a bracelet from Cara Collection (you can see the bracelet in this blog post) and I liked it so much that I had to order two more right away and by doing so I also contributed with some money to the diabetes foundation. 

I think that these bracelets are so cute and you can choose from so many lovely colors. Whats also fun is that Cara is one of the sponsors of this years goodibags for the Emmy Awards. Anyone else that thinks that we are going to see a lot more of these bracelet after that?=)

39 kommentarer:

  1. Verkligen ;)
    Hur är allt idag? :)

    SvaraRadera
  2. Vinnaren av dagens blogg finns uppe! :) Kika in om det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://vadfanskajagheta.se/2011/may/torsdag-dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  3. tack :D

    Var med och tävla! Inga länktvång! :)

    http://eeeelins.blogg.se/2011/may/vin-ett-superfint-fjaderorhange.html#comment

    SvaraRadera
  4. Så fina på dig de armbanden!

    Lite lugnare idag men det går väl över hehe

    SvaraRadera
  5. Åh vilket fint! Och vad bra att det går till behövande ändåmål också! Lätt att jag ska vara med och stötta! :)

    sv; ja vi gick helt bananas igår på IKEA, kul men lite tröttsamt på slutet! Så snart ska jag till nya lägenheten och börja montera ihop allt. Wiieee!

    Vi har gjort så att vi kommer ha en FB grupp för varje skandinaviskt land. Vi har startat dem idag så nu kan du finna den svenska om du söker på The Beauty Diary of Sweden. :)

    Allt bra annars? Klar med examensarbetet nu då? :)

    SvaraRadera
  6. Finfint!

    sv. Ja det ska nog bli riktigt kul, får försöka att verkligen ta tillvara på den här studentperioden : )

    SvaraRadera
  7. Sv. tack :D allt bra idag??

    SvaraRadera
  8. sv: ja visst var den snygg :)
    Tack! hoppas du med får en fin torsdag! :)

    SvaraRadera
  9. Härligt :D
    Jo det är bra =)

    SvaraRadera
  10. Jag har bytt blogg så alla mina prenumitioner är borta! så skulle vart såå schyst om du vill följa min blogg på bloglovin! :( här: http://www.bloglovin.com/sv/blog/2604860/niiisan/follow

    Kraam!

    SvaraRadera
  11. sv: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg :)

    SvaraRadera
  12. åh söta armband! Jag vill också haa! :)

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Just nu pågår en tävling på min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke från lssmycken! :D
    Anmäl dig gärna. Kram

    SvaraRadera
  14. Vilka söta armband! :)

    SvaraRadera
  15. Gillar snygga kläder som inte kostar alltför mycket, min studentoutfit kostade 630 kronor t.e.x. Ingenting ju!

    SvaraRadera
  16. Gud så fina =) ja tecknade filmer är härliga, =) sitter och väntar på "tangled" =).

    SvaraRadera
  17. nu är jag tillbaka i bloggvärlden! hoppas att du inte har glömt mig! Har massor att ta igen nu i alla fall. :/

    SvaraRadera
  18. å de är så underbara de där armbanden och att de går till något bra är ju toppen =)

    SvaraRadera
  19. Sv: jo, de är bara bra :D Fina armband!

    SvaraRadera
  20. Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)
    Hoppas du haft en bra tisdag! Sov gott :)
    kram

    Vad fina armband! :)

    SvaraRadera
  21. Jodå en del kom med hem, lite nageldekorer och en vågtång som jag är mest nöjd med, sen braha saker :)

    Söta armband!

    SvaraRadera
  22. sv: tack! jag hoppas att provet gick bra :) Härligt! det är bra med mig med :)
    (ber om ursäkt för sent svar)

    SvaraRadera
  23. Superfina! :)

    Sv: Jag är nöjd, men jag har ju bara haft den en vecka! Svårt att veta än. Men en vän har en nästan likadan och är supernöjd! :D

    SvaraRadera
  24. Gud så fina, och skoj att kunna bidra tíll goda gärningar med!!!

    SvaraRadera
  25. Vilka söta armband! :)
    Tackar, den är lite.. fluffig! :D
    Ja, det tycker jag. Den är ju ganska lik Stella McCarthy och eftersom jag inte har råd med henne, tycker jag att det är bra att Gina fixar en liknande som jag har råd med :)

    SvaraRadera
  26. Dem är riktigt söta de där armbanden. SÅ härligt med lite färg också.

    Sv; Ja, kläderna passade perfekt. Tur att jag tog två storlekar av jeansen. Annars hade de blivit för stort. Brukar oftast tro lite för mycket om mig själv. ;) Men för säkerhetsskull så beställde jag även en storlek mindre också än vad jag trodde att jag skulle ha.

    SvaraRadera
  27. väldigt söta armband :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails