måndag 23 maj 2011

Blax Snag-Free Hair Elastics

Jag använder bara den här typen av hårsnoddar när jag sätter upp hår. Rekommederar alla att använde den här typen av hårsnoddar. Dessa från Blax finns hos eleven i tre olika färger; svart, genomskinlig och rosa. Direktlänk till Blax Snag-Free Hair Elastics.

I only uses this kind of Snag-free hair elastics when I put my hair up. I recommend everyone to only use this kind of hair elastics. These from Blax can be bought at eleven and you can choose from three different colors: black, pink and clear. Go directly to Blax Snag-Free Hair Elastics.

16 kommentarer:

  1. Ne han vill inte de :( men men ^^,

    Ja sånna hårband är bra när man gör uppsättningar. Ha en bra
    Måndag. kram

    SvaraRadera
  2. Åh, men är inte det såna som fastnar och drar i håret? :/

    SvaraRadera
  3. JAg har haft det bra i helgen också. Händer i veckan då? :)

    SvaraRadera
  4. Nehe, men guud vad tråkigt.

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt med restaurang besök :)
    Ja det är bra budskap på dessa linnen!

    En fråga om hårsnoddarna, slits det inte mkt på håret med dessa snoddar? jag har hört att man inte ska ha gummisnoddar i håret, detta fick mig att tänka på gummisnoddar..

    SvaraRadera
  6. Såna brukar jag också använda! Köpte hos frisörgrossist, men mina är så ömtåliga så dom går sönder jätte lätt =/ Är dessa mer hållbara?

    SvaraRadera
  7. Varför är de bättre än "vanliga" hårsnoddar? :)

    SvaraRadera
  8. Ja helt underbart porslin verkligen,älskar dom muggarna!
    Ja det gör jag alldeles säkert;)

    SvaraRadera
  9. sv: super kul att du är med i dagens blogg, meddelar när vinnaren är utsedd, lycka till! :)
    Allt bra?

    För större chans att vinna, länka till tävlingen/min blogg men det är inget måste! Kom bara ihåg att meddela mig om du länkat :)
    kram

    SvaraRadera
  10. såna har jag aldrig sett förut :)

    SvaraRadera
  11. Are these hand bands? I like the color of your blog. Pls. visit mine and see whether you like to follow each other.
    www.thoughtsofpaps.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. skulle också behöva såna där snoddar :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  13. thanks for sharing :)
    have a great Monday!

    SvaraRadera
  14. haha tack! =) Gav upp efter ett tag :P

    SvaraRadera
  15. Sv: Åh dom är ju bäst tycker jag :) Inte jag heller men vi har ett godishus där jag bor som har 500 olika sorter av godis men det finns ingen annanstans här i stan. Och grillat kan man verkligen inte äta för mycket av.

    Vad händer hos dig idag?

    SvaraRadera
  16. Varför skulle dom vara bättre än andra snoddar? De där ser ut som gummisnoddar och det gör ju ont som tusan.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails