onsdag 25 maj 2011

Babyfoot

Har fått hem sju paket med Baby Foot deep skin exfoliation för att göra en hemmaspotting. Ett paket ska jag testa, ett får jag ge till en vän och gissa var det resterande 5 paketen kommer att hamna? jo just det, hos fem av er kära läsare så håll utkik för inom kort kommer en tävling upp där fem av er har chansen att vinna varinn förpackning.

Chansen att testa Baby Foot har jag fått via Spot and Tell.  Bli gärna medlem där om ni också är sugen på att få testa nya produkter och gå på roliga evangemang. På http://www.ilovebabyfoot.se/ kan ni läsa mer om denna produkt. En recension kommer när jag haft tid att testa men det tar 14 dagar innan man ser resultat så ni får vänta lite.


I've gotten seven packs of Baby Foot deep skin exfoliation from Spot and Tell. One pack is so that I can try the product myself and review it and one is for one of my friends but guess who the other five packs are for? That's right! Five of them will go to five of my blog readers so you get a chance to try the product as well. Keep your eyes up for the upcoming giveaway!


You will get a review of the product as soon as I have had the time to try it but you will have to wait since the result of this product takes 14 days to show.

21 kommentarer:

  1. SV: ooh, tack! kul att du gillade den :D

    SvaraRadera
  2. Vad är det där för saker? :P

    Jag har dammsugit hela nedervåningen, snart lunch.
    Själv? :)

    SvaraRadera
  3. What a fab product hun! Happy Wednesday xx

    SvaraRadera
  4. Åh vad roligt :) jag håller ögonen öppna kram

    SvaraRadera
  5. Jaaa nu längtar jag tills fästman börjar sin semester!
    Kolla in nellys miss på min blogg, vad tycker du?

    SvaraRadera
  6. oo~ lala~, can't wait for the giveaway!

    SvaraRadera
  7. Nä det var faktiskt en del flyg inställda när vi skulle hem igår men det löste sig för oss till slut :-)

    SvaraRadera
  8. va bra! lägger till dig nu! :) pusss

    SvaraRadera
  9. Vad är det, har ingen koll på sånt?

    SvaraRadera
  10. SVAR: Vad roligt att du är med och tävlar om att bli dagens blogg, meddelar när vinnaren finns på bloggen!

    Du har väl inte missat mina andra tävlingar? In och kika vettja, de ligger längst ner i varje inlägg! som en liten påminnelse. KRAM

    SvaraRadera
  11. ahh isee.. ja men det låter som liten egen hemma fotvård på något sätt :)

    SvaraRadera
  12. Coolt! Men jag är livrädd för dom där! Har sett hur folks fötter flagar :O Hade velat ha babyfötter på direkten istället ;) haha.
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  13. jag är inte heller där så ofta :p och nu var det genom jobbet så blev ingen shopping :( Lite tråkigt..

    Hmm det är typ telefonförsäljning, svårt att förklara :p

    SvaraRadera
  14. jag börjar på måndag så jag vet inte än :p men hoppas jag ska trivas, men jag är lite nervös och sådär. Det tar ju ett tag innan man kan allt och lär sig deras rutiner.. Men det ska nog gå bra :)

    SvaraRadera
  15. Ja det vet man ju aldrig.... :)

    SvaraRadera
  16. Hittade du något på stan då?=)

    Jaså? Men det lät ju som en bra sak :D

    SvaraRadera
  17. Tack för besöket min blogg.

    Jag gillade din blogg!!!

    Kisses!!
    Laila Sampaio (Salvador - Bahia - Brasil)

    http://designdabahia.blogspot.com

    SvaraRadera
  18. De där har jag funderat på att testa men jag har inte vågat =)

    SvaraRadera
  19. Vilken härlig produkt! Perfekt nu när sommaren börjar närma sig och man vill vara fin om fötterna :)

    Jag hade en bra dag :) Själv då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails