måndag 16 maj 2011

Mene&Moy Guarana Lip Balm

Pengar över? Då kan du alltid slå till på ett  Mene&Moy Guarana Lip Balm
för 595 kr. Läppbalsamet sägs stimulera läppvävnaden, öka cirkulationen, låsa fukt och ge naturligt röda läppar. Med tanka på priset hoppas man att det verkligen är så bra som det låter.

Money to spend? The you can but a Mene&Moy Guarana Lip Balm. The lip balm is supposedly going to restore and stimulate lip tissue by increasing local circulation and lock moisture into the tissues. It is also said to give the lips a naturally red color. Since it is quite pricey I really hope that it is as good as it sounds. If you follow the link to the webshop you can change the currency and language to your own in the upper left corner of the shop.

26 kommentarer:

  1. I veckan blir det mest träna och jobba :) Själv då? :)

    SvaraRadera
  2. oj, synd att man inte hade pengar över då :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  3. Det gick toppenbra =)
    Och allt är bara så fint.

    Vad händer? :)

    SvaraRadera
  4. sv; varsågod! :)
    jadå har inte gjort nåt speciellt, men har haft en bra dag ändå :)
    själv då?

    SvaraRadera
  5. Det låter som ett mirakel lip balm ;-)
    / Kramar Ida

    SvaraRadera
  6. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/may/mandagens-vinnare-ny-omgang-1.html
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Ja jag gillar verkligen lägenheten så får hoppas på det =)

    SvaraRadera
  8. SVAR: Skulle köpt bikinin igår, för nu när jag kollade så var den slut :(

    SvaraRadera
  9. Ja kaffe är gottis! Jäklar vad dyrt, lite nyfiken blir man på om det fungerar!

    SvaraRadera
  10. Funkar det är det ju ballt :)

    SvaraRadera
  11. Sv; nej verkligen inte! tur jag inte har behövt gått ut nå mer :D

    SvaraRadera
  12. Sv: Ja, den är begagnad men ser ut att bara vara använd sisådär en gång :)

    SvaraRadera
  13. Hahaha när man kan få röda läppar av torrhet alldeles gratis =)

    tack jag blev nöjd med balkongen nu ska bara fina vädret komma också =)

    SvaraRadera
  14. Jaså? Vad är ditt exjobb? =)

    Jag ser lite på Pirates of the carribean på trean, även om jag har den på dvd^^

    SvaraRadera
  15. *svar* Javisst blev det ^^

    Okej, ja jag tycker dom ser lite skumma ut men de e väl smaksak som med allt annat. hehe...

    SvaraRadera
  16. Tack då mycket:):) det gör jag, du med?:O

    SvaraRadera
  17. Ja, det var mysigt fast man känner sig lite seg när man bara ligger i soffan :P
    Jo, det känns bra! Är ledig imorgon och börjar tre de närmsta dagarna, så det är rätt soft med sovmorgon och allt :)

    SvaraRadera
  18. Måndagens bloggvinnare finns nu på bloggen, kika in och se vem som vann och anmäl dig gärna igen i samma inlägg. Kom ihåg att även fast du vann får du vara med igen. KRAM

    SvaraRadera
  19. själv kör jag på ett lipsyl från apoteket :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  20. svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)
    Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)
    kram

    SvaraRadera
  21. 595?????????? suck.......

    SvaraRadera
  22. ja det var de också :)
    allt bra med dig?

    SvaraRadera
  23. Åååå det är någonting för mig!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails