onsdag 4 maj 2011

Mavala Art Colors

I helgen spanade jag äntligen in Mavalas vår/sommarkollektion 2011 och färgerna ser verkligen härliga ut. Kom mig dock inte för att köpa någon av dem den här gången. 

Nagellacken går under namnen

Cyclades Blue 
South Beach Pink
Waikiki Orange 
Touch of Provence
Blue Curaçao
Vegas Pink 

Art Color’s - Våga bära färger!

Har ni testat något av lacken?

This weekend I finally got time to check out Mavalas collection for spring/summer 2011. The colors look so fresh and cute for summer but I didn't get around to buy any of them this time.

The colors are called

Cyclades Blue 
South Beach Pink
Waikiki Orange 
Touch of Provence
Blue Curaçao
Vegas Pink 

Have you tried any of these nail polishes?

24 kommentarer:

  1. Love all these colours! Happy Wednesday xx

    SvaraRadera
  2. Vilka überläckra färger, känns somrigt med ens!

    SvaraRadera
  3. Dagens blogg - Vill du vinna 5 000 - 7 000 extrabesökare?

    Här hittar du tävlingsinlägget om du vill vara med:
    http://beich.blogg.se/2011/may/onsdagens-bloggar.html

    Lycka till!
    Kram Bea :)

    SvaraRadera
  4. Ja tycker absolut du skall se filmen :)

    SvaraRadera
  5. sv: Rätt ^^ Härligt, ja med mig är det toppen :D

    SvaraRadera
  6. Nej denna tågen har tåget inte gått speciellt bra!

    snygga lack! :)

    SvaraRadera
  7. Jag vet, det blir inte idag men imorgon för då ska jag ta med mig mormor dit också :) Hon tycker sånt är skoj, så jag hoppas man får ta bilder! :)
    Ja, gör det ;)

    SvaraRadera
  8. sv: ja tack :) nationella gick faktiskt bra :)

    SvaraRadera
  9. sv: super kul att du är med i dagens blogg :) meddelar när vinnaren är uppe, lycka till! :)
    kram

    SvaraRadera
  10. Such beautiful colors!
    Loving the pinks!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  11. i like these color for your nails,
    Sweet colors!

    thanks for the comment dear

    NEW POST, come take a look.
    www.mirfashion.blogspot.com

    SvaraRadera
  12. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/may/onsdagens-vinnare-ny-omgang.html
    KRAM

    SvaraRadera
  13. vilka läckra färger! jag har ett franskt manikyrset från mavala som jag dock är lite missnöjd med, lacket släpper så lätt :/

    SvaraRadera
  14. Vilka sjukt härliga färger :d

    SvaraRadera
  15. nej håller med :/ har du dåligt väder där du bor också? :/

    SvaraRadera
  16. Nu är Dagens blogg avslutad. Kika in och se om du vann, om inte så finns det en ny chans nu! :)

    http://jjuliiiiaa.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-3.html#comment

    SvaraRadera
  17. Sv: Tack! :)

    Jag har testat alla dom lacken, gillar Vegas Pink och Touch of Provence bäst :)

    SvaraRadera
  18. vad tycks om min outfit idag?:D
    ha en bra kväll!
    http://liborius.blogg.se/2011/may/jag-vet-allt-om-dig.html#comment

    SvaraRadera
  19. ååh vad snygga nagellack :D Ska köpa nytt i morgon efter jobbet tror jag :)

    SvaraRadera
  20. En helt underbar kollektion :D så fina färger!

    SvaraRadera
  21. Här får du mitt nummer så kan du messa mig så får jag ditt nummer så vi kan höras om fredag =)
    Men detta behöver du ju inte godkänna så alla får mitt telenummer ;)

    SvaraRadera
  22. these colors are all so beautiful

    SvaraRadera
  23. Tycker det turkosa ser heelt underbart ut :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails