söndag 15 maj 2011

Glam Slam France by Serena Williams


Rally Pretty Pink & Red shatter
 Sparkle the Triomphe & White shatter






Från slutet av maj hittar du Serena Williams och O.P.I:s samarbete inför franska öppna. Denna gång kollektion består av två duo pack varav det ena i varje pack är ett shatterlack. Tycker båda packen ser rikitgt fina ut. Pris i butik 250 kr.

From the end of May you can find Serena Williams and O.P.I:s collection for france open in stores around Sweden. This time the collection contains of two duo packs and one of the polishes in each pack is a shatter polish. I think both duo packs looks really nice.

 
Glöm inte bort att tävla om en väggtext här.

20 kommentarer:

  1. Det lila var sjukt snyggt!
    ps. va rolgit att du är med och tävlar!

    SvaraRadera
  2. These colors are so pretty! I especially love the purple! :)

    SvaraRadera
  3. I love this type of nail polish,
    I want some but we can't seem to find it anywhere in Canada

    www.dentelleetfleurs.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. Vilka fina lack, blir lite sugen på dom :)

    SvaraRadera
  5. Håller med, riktigt läckra färger! Särskilt det lila :)

    SvaraRadera
  6. sv: Härlit:) den var bra1

    SvaraRadera
  7. De se fina ut, gillr det guldiga.

    http://asahoffman.blogg.se/2011/may/namninsamling-for-rattvisan.html

    SvaraRadera
  8. De ser fina ut. Gillar det guldiga.

    http://asahoffman.blogg.se/2011/may/namninsamling-for-rattvisan.html

    SvaraRadera
  9. ohh~, lala~, so lovely.. Loving the coulours of the nail polish.. Sweden is so lucky!

    SvaraRadera
  10. Svar; ja, det var det också. Världens bästa födelsedags-helg! :)

    SvaraRadera
  11. fina färger fast jag har aldrig riktigt fattat grejen med dom där spruckna. Inget för mig! :D

    *svar* ja jag älskar det! Hoppas verkligen att det finns kvar fortfarande men jag vet inte för jag har inte vågat kolla ;) Min absoluta favorit.

    SvaraRadera
  12. sv: eller hur!? ^^

    Några roliga planer i veckan då?

    SvaraRadera
  13. OPI har lätt de bästa nagellacken

    SvaraRadera
  14. De är så snygga :)

    Nää, Sverige förlorade stort :(

    SvaraRadera
  15. helgen har varit bra förutom att jag blivit sjuk :/ hur har din helg varit?

    SvaraRadera
  16. super snygga!
    söt har saknat dig på min blogg=)
    ha en fin dag.

    SvaraRadera
  17. snygg header! :D

    sv; tack! :) jag älskar också henne! :)

    SvaraRadera
  18. Tack ) de gick jätte bra :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails