tisdag 10 maj 2011

Bokat catering och myst i solen

Outfit från i fredags/ Outfit from this Friday.
Skinnjacka/ Leather jacket - Tiger of Sweden
Tunika /Tunic - H&M
Byxor /Pants - Inwear
Kofta/ cardigan - Only
Skor/Shoes - D for Dasia
Halsband/necklace- Carolines smyckeskrin

Idag har jag beställt catering från Beirut Café till min och min mans 30-års middag med hans släkt och sen gick jag mötte min man efter jobbet och tog en öl i solen.


Today I have orderer catering from Beirut Café for a dinner to celebrate me and my husbands 30ths birthday. Then I met up with my husband and we had a cold beer in the sun.

20 kommentarer:

  1. Kul med 30årsmiddag! =)

    Ja, det dröjjer nog ett tag till innan vi får svar...så bara göra sitt bästa :)

    SvaraRadera
  2. härligt! då borde du få en massa fint du önskar dig tycker ja

    SvaraRadera
  3. Nu är Dagens blogg avslutad. Kika in och se om du vann, om inte så finns det en ny chans nu! Och om det var du som vann, var gärna med igen om du vill! :)

    http://jjuliiiiaa.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-7.html#comment

    SvaraRadera
  4. nej denna var inte ens barntillåten utan bilden... bloglovin borde inte stöjda den... kanske skulle maila dem och fråga vad de anser?

    SvaraRadera
  5. Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)

    Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :
    http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

    SvaraRadera
  6. sv: tack! det hoppas jag med! :)

    SvaraRadera
  7. sv: Kul att du deltar i dagens blogg, lycka till. Är allt bra? :D

    SvaraRadera
  8. Ja, hon är jätte mysig :)
    Jaha, vad tråkigt. Vadd hände med din katt då? Om man får fråga? :/

    SvaraRadera
  9. Har mailat dem nu, så hoppas man får svar! :)

    SvaraRadera
  10. Ja, jättesöt klänning, funderar på att slå till på den :)
    Japp, varmt idag igen. Jag klär mig också alltid för varmt, tyvärr :( Har inte vant mig vid värmen än, tror jag. Svårt att hitta bra kläder när man ska jobba också. Man kan ju inte vara alltför avklädd i en butik.

    SvaraRadera
  11. Nice outfit, I love the jacket and thanks for the nice comment, I'd love to go to all those places too. xxx

    SvaraRadera
  12. thank you dear!

    love your jacket :)

    SvaraRadera
  13. Vad ska du göra idag då? :D

    SvaraRadera
  14. Hej har du också soligt där du bor?:)

    Just nu har jag en tävling där du kan bli veckans blogg intervju - jag ställer frågor tilL DIG som du svarar på, länkar till DIN blogg i min blogg i ett inlägg:)
    något för dig? KLicka då här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/veckans-bloggintervju.html#comment

    SvaraRadera
  15. Sv: Ja precis! Älskar Fiberwig :)

    SvaraRadera
  16. vad snyggt, du har bra smak

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails