tisdag 24 maj 2011

Glam Slam UK



 Grape... set... match

Your royal shine-ness

 Servin' up sparkle

Glam Slam UK by Serena Williams för OPI består av två set med respektive två lack. Den här gången innehåller båda kiten det silverglittriga lacket Servin' up sparkle.

Varje set kostar 250 kr och kommer att finnas i butik från mitten av Juli.

Glam Slam UK by Serena Williams for OPI contains of two kits with two polishes in each kit. This time both kits includes the silver sparkling polish Servin' up sparkle.

Will be available in stores around Sweden from the middle of July.

14 kommentarer:

  1. Har du något särskilt i din köttfärssås då?=)

    SvaraRadera
  2. Vinnaren av dagens blogg är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya omgången! :)
    Hoppas du haft en bra tisdag! Sov gott :)
    kram

    SvaraRadera
  3. Nej, men det är inte alltid att de har samma sortiment i butik som på hemsidan. Fast tror det halsbandet är rätt poppis men jag hoppas du har tur och hittar ett! :)

    SvaraRadera
  4. Skoj med färger på naglarna nu i sommar..

    SvaraRadera
  5. svar; de är lugnt ;)
    du skrev typ "det är inte alltid man kan få som man vill" , men jag fattade inte vad du menade med det xd

    SvaraRadera
  6. Den här adressen ska det vara=)

    SvaraRadera
  7. Sv: tack, vad snäll du är :)
    Jag gillar den verkligen, det är i riktigt mjukt tyg och knapparna är som snäckskal.

    Haha det skulle jag kunna :P Dom är ju så sjukt goda så jag kan förstå din längtan. Jag måste alltid ha dom i min godispåse plus en chokladkaka. Tur för mig att jag inte har anna skipper efter mig för jag äter nästab 3-4 chokladkakor varje vecka ^^

    SvaraRadera
  8. Läckert läckert! Nåt för mig nu när jag har naglar på heltid :-D

    Bra start men stressig vecka so far, hinner inte kommentera eller ens läsa hos bloggisarna mina :-( nu så lite tid innan lunchmöte

    SvaraRadera
  9. Aw tack så mycket! bra blogg du hade! säg till om du vill följas via bloglovin! :) puss

    SvaraRadera
  10. Hihih..det som du skrev till mig nyss är jag det samma..hihi.Ha en skön onsdag.kram

    SvaraRadera
  11. Ja, det var kul :) Pappa sa vid något tillfälle att jag körde väldigt moget och precis efter han sagt det körde jag in i en trottoarkant :D Kanske för jag blev glad :P
    Du får kika snart då, annars kanske det försvinner där också!

    SvaraRadera
  12. Lovely colours!i really liked them!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails