onsdag 25 maj 2011

Sephora till Sverige

Kan ryktet vara sant, ska Sephora öppna en butik i Sverige? Kicki Norman, chefredaktör på skönhetstidningen Daisy Beauty, har fått lite insider-information om att Sephora just nu letar efter en lämplig lokal att flytta in i. Jag hoppas verkligen att det stämmer. Älskar verkligen Sephora så ingen skulle bli lyckligare än jag om de öppnade en butik här så man inte behöver åka utomlands för att besöka detta skönhetsmekka.


Can the rumor be true? Is Sephora opening up a store in Sweden? Kicki Norman, the editor of the beauty magazine Daisy Beauty, has apparently got some insider information about Sephora looking for a place to open up a store in Sweden. I really hope that they will open a store here cause no one will be happier than me if they do, I love Sephora. Just imagine not having to go abroad to visit this beauty mekka, that would be a dream come true!



24 kommentarer:

  1. jadå visst :) hihi. Det ska bli roligt men som sagt väldigt nervöst eftersom jag inte har någon erfarenhet eller så :o

    SvaraRadera
  2. Your blog is great你的部落格真好!!
    If you like, come back and visit mine: http://alexchris111.pixnet.net/blog


    Thank you!!Wang Han Pin(王翰彬)
    From Taichung,Taiwan(台灣)

    SvaraRadera
  3. Ojsan, men undra om det inte bara är rykten? För en kund som går hos oss på våran salong hade skickat ett mail till Sephora för bara några veckor sedan och frågat om de inte kunde öppna en butik i Sverige, men de hade svarat att de hade de inga planer på att göra den närmsta tiden. Men om det är sant är det ju jättekul, jag älskar Sephora :)

    SvaraRadera
  4. Jo, från förra årets uttagning i Luleå! :)

    SvaraRadera
  5. Hade varit awsome om det stämde!!

    SvaraRadera
  6. Åååå va häftigt det hade varit!

    SvaraRadera
  7. har aldrig hört talas om sephora tidigare ^^
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  8. svar; haha xd
    ja det var riktigt skönt med sovmorgon :)

    SvaraRadera
  9. Har ingen aning om vilken affär du pratar om men bara den gör er glad så är det väll bra =).
    Ha en jätte bra dag. Jessica

    SvaraRadera
  10. sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

    SvaraRadera
  11. Spännande om de tar sig till Sverige :)

    sv; ja visst blir det bra med en skandinavisk facebookgrupp? Eller ja, det kommer bli ett för varsitt land för annars kan det nog bli förvirrande med att förstå norska och danska. Eller vad tror du?

    SvaraRadera
  12. Hey! I just stumbled upon your blog and I can say it's fantastic!
    Oh I can understand you, I love Sephora too and we don't have it in Munihc, what really is sad! Hope it is true what people at yours are saying ;)
    Have a look at my blog please. What about following each other? xoxo Nini

    SvaraRadera
  13. sv: Ja visst är dom vackra! :D har inte stranden så långt ifrån mig, så det brukar vara sånna här solnedgångar utanför mitt fönster :D

    Ja, sovit som en prinsessa! :)
    haft en bra dag? :)

    SvaraRadera
  14. Svar: Ja bakad potatis är sjukt gott :) MUMS!

    Det hade det verkligen de har så mycket härliga produkter.

    SvaraRadera
  15. ja verkligen :) måste nästan köpa en sådan bara för att den är så söt :) hihi

    SvaraRadera
  16. haha jag känner mig kass, vet inte ens vad sephora är....får goggla på det :)

    SvaraRadera
  17. SV: Tack! Jo de är lite jobbigt men de var chill ändå!
    Allt bra?

    SvaraRadera
  18. hoppas de stämmer då :)

    SvaraRadera
  19. sv: just fine :D
    allt bra idag??

    Vill du ha en länk på min blogg?
    Allt du behöver göra är att GILLA min blogg
    på Facebook..
    http://www.facebook.com/pages/Fucking-Awesome/217754664909489..

    förlåt om du inte gillar reklam ;)

    SvaraRadera
  20. Hoppas dom öppnar i Sthlm för där är jag ju iaf ibland :)

    SvaraRadera
  21. Sv: Tack :)

    Hoppas också att Sephora kommer till Sverige!

    SvaraRadera
  22. Hejsan, gilla mig här http://www.modelljakten2011.se/Deltagere+-+Kvinder/show.htm?modelid=1998 (länkar din blogg i ett inlägg, det ändå du behöver göra är att klicka på den blå gilla knappen till fb)

    Skriv tillbaka om du gillar, så länkar jag din blogg.

    http://smekizz.blogg.se

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails