torsdag 26 maj 2011

Grand slam UK by OPI

Fick hem ett pressutskick innehållandes lacken från Grand Slam UK by Serena Williams för OPI för att testa. Ni ska få se hur de ser ut på naglarna så fort jag hunnit testa. Lacken kommer att finnas i butik från och med mitten av juli och säljs i två pack med antingen det vänstra lacket + det i mitten eller med det högra lacket + det i mitten. Pris 250 kr för ett kit.

I've got  a editors dispatch containing the nail polishes from OPI's collection Grand Slam UK by Serena Williams. As soon as I get the time to try them I will show you how they look on. These polishes will be available in stores from the middle of July and will be sold in kits of two polishes, either the left polish and the one in the middle or the right polish and the on in the middle.

17 kommentarer:

  1. Spännande! Vart beställde du dom ifrån? :)

    *svar* Jag tyckte blåbärn var rätt go men hallon har jag inte testat och banan var somsagt okej men ingen smaksensation någon av dom.

    SvaraRadera
  2. Tack tack, ja den var helt ok men nu är jag urtrött :P

    SvaraRadera
  3. love all three colors! wish i had them!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Det gick riktigt bra att skriva igår och ska fortsätta med det idag. Allt bra idag då?

    SvaraRadera
  5. Ville bara berätta om dagens värv - äntligen lagt in dig på Bloglovin, kände att jag missade en massa av att inte ha den där :-D Känner mig duktig som bara den ... å nu ska jag lägga in några fler när jag ändå är på gåååång!! Snart tillbaka!

    kramkram så länge

    ps/skäll inte på mig för att jag varit så långsam med detta *fniss*

    SvaraRadera
  6. sv: ja, det är assnyggt i smycken!

    SvaraRadera
  7. God förmiddag..Hoppas att du får en bra fredag.kram

    SvaraRadera
  8. svar; tack , vann den på grönalund sommaren 2008 :)
    sen dess har jag haft min lilla söta nalle, fast min gudson har spyllt lite mat på den menmen..

    SvaraRadera
  9. Den lila ser sjukt cool ut!

    SvaraRadera
  10. Oki, kanske next time när de börjar sina eller du har tröttnat på dem;)
    Ååå älskar OPI!

    SvaraRadera
  11. Fredagens bloggvinnare är nu dragen! Kika in och se om det var du eller anmäl dig till helgens blogg i samma inlägg.

    DIREKTLÄNK: http://angelica.blogg.se/2011/may/fredagens-bloggvinnare-anmalan-till-helgens.html#trackback

    PS. Det här är sista gången ni kan anmäla er till dagens blogg. På söndag kommer jag att dra igång med Veckans blogg istället.

    SvaraRadera
  12. Åh vad spännande! Ska bli kul att se hur dom ser ut på naglarna sen!:)

    SvaraRadera
  13. Se det klippet, du kommer älska BB efter det.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails