måndag 16 maj 2011

Vad gör jag just nu?

Jo jag kämpar på med det sista på mitt examensarbete. Skickade in det till handledaren för kommentarer i torsdags och fick förslag på lite saker som jag kunde utveckla lite mer för att det skulle bli ännu bättre så nu sitter jag här med 1000+ sidor att jobba mig igenom... Önska mig lycka till!=)

Medans jag gör det kanske ni kan tävla om denna:
Nu har du möjlighet att vinna denna väggtext; "I kiss better than I cook" från Textarna.se, tävlar gör du i tävlingsinlägget och du behöver inte ha blogg för att delta. Lämna bara en kommentar där du svarar på tävlingsfrågan så är du med. 
 
What am I doing right now? I'm working on my thesis that I need to finish to get my law degree. Sent in the thesis for some opinions last Thursday and got some proposals on what I could elaborate on to make the thesis even better so now I'm sitting here with a 1000+ pages to read.... Which me luck!=)

14 kommentarer:

  1. Super kul att du var med i dagens blogg! Vinnaren är nu dragen, kika in och se om det blev du och var gärna med i den nya tävlingen som finns uppe redan nu! :)
    kram

    SvaraRadera
  2. LYCKA TILL! You can do it!! :D

    Kramar!<3

    SvaraRadera
  3. sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.
    KRAM

    SvaraRadera
  4. Jo tack. Allt bara fin fint. Förutom att jag ska till doktorn nu. Själv då?

    SvaraRadera
  5. tackar. tycker själv om färgen. speciellt till sommaren när man börjar bli lite brun

    SvaraRadera
  6. Oj, 1000+ låter som ett gediget arbete, vad handlar det om?

    SvaraRadera
  7. Jag ska skriva klart det sista på min essä idag sen blir det möte och träning. Hur går det för dig då?

    SvaraRadera
  8. Härligt att det verkar gå bra för dig :D

    SvaraRadera
  9. Good luck babe! Happy Tuesday xx

    SvaraRadera
  10. Klart du blir bjuden :-D vin på balkongen vår o vilken sort man vill, rött/vitt/rosé, du väljer :-D kramkram

    SvaraRadera
  11. Sv: Tack! Den är ännu snyggare på med ett par svarta jeans :)

    Allt bra med dig annars?

    SvaraRadera
  12. Åh, det låter som du har ordentligt med jobb framför dej! :( Lycka till!

    SvaraRadera
  13. Oh lycka till med arbetet :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails