fredag 6 maj 2011

Manicure Pedicure by O.P.I Massage lotion

24 kommentarer:

  1. Det kommer inte bli bättre förrän jag börjar med min b12 medicin igen då kommer jag må bra igen och den kan jag inte börja med förrän jag får recept från läkaren :)

    SvaraRadera
  2. I bet it smells fabulous!

    xoxox,
    CC

    SvaraRadera
  3. Papaya/ananas lät som en intressant blandning :D

    SvaraRadera
  4. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/may/fredagens-vinnare-ny-omgang.html
    KRAM

    SvaraRadera
  5. Ja jag ångrar lite nu jag inte ringde vårdcentralen när jag kom hem, får stå ut i helgen :) Vill ha en spruta istället för tabletter... så då kan det vara bra och inte ta den precis innan en helg ifall man skulle reagera på den :) akuten är ju inte bästa stället på jorden och söka sig till en helg

    SvaraRadera
  6. sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

    SvaraRadera
  7. Nej där kan man sitta i timmar och ändå inte få hjälp! så det blir försöka undvika det :)

    SvaraRadera
  8. Nu är Dagens blogg avslutad. Kika in och se om du vann, om inte så finns det en ny chans nu! :)

    http://jjuliiiiaa.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-5.html#comment

    SvaraRadera
  9. i LOVE opi!
    amazing brand

    www.mirfashion.blogspot.com
    i have a new post, maybe you can check?

    SvaraRadera
  10. SV: Hehe, ja det är en del under maj månad ;)

    SvaraRadera
  11. var den bra? :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  12. sv: super kul att du var med i dagens blogg :) Vinnaren och en ny chans hittar du här http://mallansundqvist.blogg.se/2011/may/dagens-blogg-vinnare-ny-tavling-6.html#comment Var gärna med igen! :)
    kram

    SvaraRadera
  13. Tack! :)
    Nej, inte vad jag vet. Idag var det lite släktmiddag, imorgon är det lite jobb och ska kanske träffa min bror lite snabbt och så en tjejfika på söndag :)
    Har du planer?

    SvaraRadera
  14. gissar på att den luktar otroligt gott :D

    SvaraRadera
  15. Så bra att du tipsar om massa saker. Nu har jag blivit testpilot på smartson :)
    Och naglacken var ju ursnygga, ska till stan idag kanske får något följa med mig hem ;)
    ha en fin dag!

    SvaraRadera
  16. jadå dt är alltid mysigt :)
    några planer för dagen? :)

    SvaraRadera
  17. lagt upp mina senaste outfits, har du någon favorit?:D
    ha en bra kväll!
    http://liborius.blogg.se/2011/may/mina-senaste-outfits.html#comment

    SvaraRadera
  18. Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/may/fredagens-vinnare-ny-omgang.html
    KRAM

    SvaraRadera
  19. sv: det är det verkligen:)

    SvaraRadera
  20. sv; så härligt att han mår bättre och att han åtminstone kan gå på 50% igen. Men förstår att det är läskigt och frustrerande att inte fått svar på vad det han råka ut för. Hoppas dem finner ut av det snart!

    Hur är helgen då?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails