onsdag 25 januari 2012

Panos Emporio s/s 2012

 Night Dress & Kinsley Jacket, Panos Pants
 Cricket Cardigan, Anchor Chinos & Sunset Dress
Yacht jumpsuit

Bildkälla: http://www.panos.com/

När jag hör Panos Emporio så tänker jag genast badkläder men de har faktiskt andra riktigt snygga kläder också. Här ovan ser ni några plagg ur deras spring/summer collection 2012, vad tycker ni? Själv gillar jag alla dessa men är verkligen helt kär i deras Sunset dress.


When I hear Panos Emporio I immediately think of bikinis and swim wear but they make other clothes as well. The clothes in the pictures above are from their spring/summer collection 2012. Do you like it? I like all of these but I'm totally in love with their Sunset dress.

26 kommentarer:

  1. Visst var den mysig den ponchon och billig, får nog bli att klicka hem en sådan :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag tänker också på badkläder när jag tänker på namnet!

    SvaraRadera
  3. Tänk om man hade större intresse för mode :). sjukt snyggt är det iaf :)

    sv ja, det ska bli roligt. inte ofta jag blir utvald då jag inte har så mycket poäng där :P.

    SvaraRadera
  4. - Ja jag undrar detsamma. Nej precis, men varför ens lämna en sådan kommentar ? Man kan ju lika gärna hålla tyst, och så är man aldrig anonym även fast man snor en annans namn och bloggadress för att kommentera.
    Jag tar åt mig mer än jag borde men det där gjorde ont, för det är inte så jag är, jag är inte elak.
    Jag hoppas bara att det inte händer igen.

    SvaraRadera
  5. tänkte lite så jag med men detta var snyggt!

    PUSS

    SvaraRadera
  6. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:08

    SV: Kul att du är med och tävlar om en Freebra på min blogg :) Lycka till så hör jag av mig när vinnaren är utsedd! Ställ förresten gärna en fråga i min frågestund som du hittar här: http://missbuttercup.blogg.se/2012/january/utkast-jan-18-2012.html#comment

    SvaraRadera
  7. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:08

    SV: Ja jag är nöjd :)

    SvaraRadera
  8. Beauty Follower9 november 2012 16:08

    Great clothes, havent heard before that brand.

    SvaraRadera
  9. Tack, ja det känns nästan bra nu :) några dagar till så är hon nog helt på fötterna igen!
    kram

    SvaraRadera
  10. Riktigt snyggt! Precis min stil..

    SvaraRadera
  11. Gillar också deras kläder!

    SV: Ja, min farfar hade alltså kvinnor samtidigt som var gravida och fick barn med två månaders mellanrum.

    SvaraRadera
  12. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:08

    Jag älskar den översta klänning :D

    SvaraRadera
  13. SVAR: Ja, egengjord vaniljsås är riktigt god, tycker absolut du ska testa :D

    SvaraRadera
  14. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:08

    Tack! :)
    Då ska jag försöka hålla utkik. :)
    http://www.finest.se/sojkasframtid

    SvaraRadera
  15. så snygg första klänningen var!
    /linneakin

    SvaraRadera
  16. Jag hade ingen aning om att de hade kläder också!

    SvaraRadera
  17. Johanna Hellberg9 november 2012 16:09

    joo precis ;) dricksen är de roligaste med att jobba i restaurang :)

    får ha den iden när jag flyttar till ett större boende :)
    men jag älskar att ha kakfat med saker på, är så smidigt och ser organiserat ut :)

    SvaraRadera
  18. Ja, ganska trist men det kommer väl fler gånger hoppas jag :) Jo, det känns faktiskt bättre nu, så det är skönt.

    SvaraRadera
  19. Vet någon vart man kan få tag i den väskan på bilden högst upp i Göteborg? Det är precis en sådan jag letar efter!

    SvaraRadera
  20. Denna väska heter Connor overnight bag och i Panos Emporios butik på Frölunda Torg ska denna gå att få tag på.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails