måndag 30 januari 2012

IsaDora Wonder Nail 728 Black Galaxy

Naturligt dagsljus utan blixt/Natural light without flash
Two coats of Blax Galaxy, base coat from OPI and top coat from FACE Stockholm
Naturligt dagsljus utan blixt/Natural light without flash
Inomhus utan blixt/Inside without flash
Inomhus med blixt/Inside light with flash

Jag verkligen älskar IsaDoras Black Galaxy! Otroligt läckert svart lack med fint glitter i olika färger. Satt fint när jag testade tillsammans med OPI Natural Nail base coat. IsaDoras wide brush gillar jag också, tycker det är väldigt enkelt att få ett fint resultat. Jag målade två lager med detta lack på dessa bilder. 

Gillar ni IsaDora Black Galaxy?


I really love IsaDora Black Galaxy! It's an incredible nice black with small glitters in different colors. It held just fine when I tried it with OPI Natural Nail base coat. I also really like the IsaDora wide brush that I think is really good. It makes it easy to get an nice and even result. I used two coats of Black Galaxy in these pictures. 

Do you like IsaDora Black Galaxy?

23 kommentarer:

  1. Det där lacket är riktigt snyggt:)

    Jo, bio är alltid mysigt så det hoppas jag.

    SvaraRadera
  2. Johanna Hellberg9 november 2012 16:05

    sopptunnan verkar super praktiskt :)
    älskar alla dessa roliga men onödiga prylar haha

    SvaraRadera
  3. Ja jag tycker det är riktigt snyggt faktiskt, brukar annars inte vara något jättefan av glitterlack.

    SvaraRadera
  4. Det var precis en sådan helg jag behövde :)

    SvaraRadera
  5. Ja, jag håller med. Hellre IsaDora än typ depend. Jag gillar alla slags lack, har inget emot glitter:P

    SvaraRadera
  6. - Haha jag var lika dan förr, min stackars lillasyster fick utstå en hel del på den tiden :P
    Men hon har lärt sig så hon väcker inte mig förns kaffet är klart, det är inte ofta men hon vet hur det funkar :)

    SvaraRadera
  7. - Det blir rätt lugnt, en vän kommer förbi senare och fikar :)
    För din del då ? :)

    SvaraRadera
  8. Ok, men du har iaf tur som får gå på alla dessa roliga saker hur gör du :)!?

    Snyggt lack!

    SvaraRadera
  9. Får besked denna veckan, min chef träffa den i slutet på förra å då hade de två intervjuer den dagen, så de är klara med dem nu :)

    SvaraRadera
  10. Tack :) Det är lite klurigt för vi har en text på norska som vi ska läsa. Det tar längre tid, man måste försöka förstå vad orden betyder och sedan vad meningen betyder innan man kan fortsätta... Det är jobbigt helt enkelt. Men lite lättare än den danska boken vi hade förra terminen.

    SvaraRadera
  11. Looove this colour hun!! xx

    SvaraRadera
  12. snygg färg!
    /linneakin

    SvaraRadera
  13. SÅ snyyyygggt! Har ett med likadan färg, fast inte samma märke. :)

    SvaraRadera
  14. Gud så läckert! Det blev jag riktigt sugen på :D

    sv: Riktigt underbar färg! Men gud så konstigt att det färgade av sig - har använt detta flera år och aldrig blivit missfärgat. Det har ag däremot fått av andra dyrare märken - skumt det där!

    SvaraRadera
  15. http://perfektion.blogg.se9 november 2012 16:06

    snyggt! hade svart glitter på mina tippar en period, rätt snyggt men tröttnar ju så fort :) var och gjorde nya fina franska idag.. som nästa alltid :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails