tisdag 24 januari 2012

Vinnaren av OPI Best of The Best

En vinnare av OPI Best of the Best minisarna är nu utsedd. Det var två av er som lyckades samla ihop lika mycket poäng Linda Zetah och Maya Fassihi så en vinnare lottades ut bland er två och den som hade turen på sin sida blev Maya! Ett stort grattis till dig! Jag har kontaktat dig via mail. Om jag inte hör något från vinnaren inom 5 dagar så kommer vinsten att gå vidare.

Än en gång Grattis Maya!

A winner has been choosen in the OPI best of the best giveaway and this time Maya Fassihi was the lucky lady. I have contacted you through e-mail.

18 kommentarer:

  1. Ok, jag fick bodyshop tidningen idag, kommer ju någon ny kräm med doft av choklad, den vill jag testa!

    Japp gick barn och fritid :)

    SvaraRadera
  2. Ja det var en rackarns otur.;-)

    SvaraRadera
  3. Grattis till Linda önskar att det var jag som hade vunnit men det är svårt att vinna när man inte deltagit,tiden rann verkligen ifrån mig den här gången! :)

    SvaraRadera
  4. Fashionhypnotised9 november 2012 16:07

    Ohhh how I love OPI! You have a great blog!
    xoxo,
    Fashionhypnotised girl

    SvaraRadera
  5. Congrats to the winner

    SvaraRadera
  6. naajs för henne :OOOO

    SV: jaa min lilla bebbbiiiiss
    pusss

    SvaraRadera
  7. http://missbuttercup.blogg.se9 november 2012 16:07

    SV: Tack så mycket :) Ja ringen är superfin!

    SvaraRadera
  8. Åh, jag hade inte ens någon chans :(

    SvaraRadera
  9. Åhh, jag som ville vinna haha, men grattis till henne.

    SvaraRadera
  10. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:07

    Åh tusan! Jag vill vinna nagellack. Får ha koll om det kommer fler tävlingar! :)
    http://www.finest.se/sojkasframtid

    SvaraRadera
  11. Det kommer att komma fler tävlingar.=)

    SvaraRadera
  12. Det kommer fler tävlingar där du har chans att vinna.=)

    SvaraRadera
  13. Det får du se till att göra.=)

    SvaraRadera
  14. Ja, tack, det känns lite bättre nu :) Vi såg The Help

    SvaraRadera
  15. Åh tack för komplimangen! jA DET RÄ ENORMT KOMMER FRÅN öb OCH KALLAS FÖR GOLFPARAPLY AV NÅGON ANLENING ;) Oj caps! ;)

    SvaraRadera
  16. Tack :)

    Synd att du inte lottade fram rätt tjej dock ;)

    SvaraRadera
  17. jaaa, tacktack! :D:D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails