lördag 14 januari 2012

Lush Snow Fairy Lip tint




 Utan lip tint / without lip tint
Med lip tint /with lip tint

Jag har testat Snow Fairy Lip tint från Lush. Produkten är en av deras julprodukter och kostar 89 kr. 

Vad?: Lip tint

Min åsikt: Jag gillar verkligen den här. Luktar otroligt gott om än kanske lite barnsligt. Ger en underbar känsla på läpparna och en lätt rosa ton. Blev riktigt sugen på att testa något av Lushs lip balms efter att ha testat denna.

+ Läpparna känns mjuka och fina efter att jag använt denna
+ Luktar väldigt gott och inte för starkt
- Svår öppnad burk
- Hade gärna kunnat ge lite mer färg tycker jag


I've been trying Lush Snow Fairy Lip tint. The products are one of their Christmas products. 

What?: Lip tint

My opinion: I really like this product. It smells really good but kinda childish. Feel wonderful on my lips and gives them a hint of pink. After trying this I really want to try one of Lush's lip balms.

+ My lips feels really nice and soft
+ Nice scent that's not to strong 
- The tin is kinda hard to open
- I wish it gave a little more color

31 kommentarer:

  1. - blev själv sugen på att testa den nu! kram!

    SvaraRadera
  2. SV: Då är det ett tips :)

    SvaraRadera
  3. Ger en väldigt fin färg! :)

    SvaraRadera
  4. åh, den måste jag testa!:D
    tack, kram :)

    SvaraRadera
  5. Nu är vinnaren av Curlformers-tävlingen utsedd! Kika in och kolla om det var du som vann, om inte - tack för att du var med iallafall.

    http://daniellaevelina.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-curlformers.html#comment

    Glöm inte att jag har en till tävling på gång i bloggen, där kan du vinna ett valfritt läckert iPhone-skal, här hittar du tävlingen:

    http://daniellaevelina.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfritt-iphone-skal-vart-500.html#comment

    Ha en fortsatt trevlig måndag. Kram!

    SvaraRadera
  6. Så.. jag som inte är så tjejig.. vad är LipTint för något?

    SvaraRadera
  7. Å jag har med detta lip tint, gillar de med, de sitter länge de gillar jag och färgen är helt ok :)
    Haft en bra dag?

    SvaraRadera
  8. Oh den kanske man skulle prova :).

    Sv Mja, det är väl mer att jag inte trivs i något alls xD

    SvaraRadera
  9. sv: jag har inte beställt något än :) men jag tänker göra det när jag har bestämt mig om vad jag ska ha :P vet inte hur lång tid det tar...säkert en vecka eller mer!

    SvaraRadera
  10. - Det var väldigt trevligt med ! :D
    Har du haft en trevlig kväll ? :)

    SvaraRadera
  11. Precis :) Men nu är de typ slut och det ska bli lite lugnare på kläd- och shoppingfronten. Bättre att spara pengarna och slippa få höga csn-lånekostnader.

    SvaraRadera
  12. I love going to Lush! They have the best organic products. I will have to try this because I've been on the look out for lip products I can try. :)

    P.S. You should order from We Love Colors then!

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee</a

    SvaraRadera
  13. Vinnaren av veckans blogg finns uppe nu!kolla ifall det blev du eller anmäl dig till den nya omgången här:
    http://anneliih.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-5.html#comment

    SvaraRadera
  14. Hehe och jag som tänkte säga att jag gillade att den inte gav så mycket färg ;)

    SvaraRadera
  15. Ja jag har ju redan pratat med chefen och läst hans journal så nu ska de rättas till.... känns bra.

    SvaraRadera
  16. verkar som en bra produkt :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  17. ja du! jag tycker också det är ganska kul och se vad andra har i väskan...
    vad ska du hitta på i dag :))

    SvaraRadera
  18. petralovisaeriksson.blogg.se9 november 2012 16:06

    - Ja visst är de :) Okej, låter nice! Zumba skulle jag också vilja prova på :) kram

    SvaraRadera
  19. Makeupartisten9 november 2012 16:06

    Sv: Kul att höra :) Jag kommer snart tillbaka!

    SvaraRadera
  20. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:06

    Det ser riktigt härligt ut måste jag säga (:

    Jo det gick bättre att sova igår natt,men vaknade vid fyra och hade svårt att somna om. Hur sov du?

    SvaraRadera
  21. Ja min huvudvärk gick över :) Älskar när läppglans luktar sådär barnsligt gott^^ kram

    SvaraRadera
  22. http://eemma.se9 november 2012 16:06

    Hej, nu är uffessakerochting tävlingen avslutad, se om du vann här:
    http://eemma.se/2012/january/vinnaren-av-en-valfri-pryl-fran-uffessakeroch.html#comment

    :D

    SvaraRadera
  23. Ja jättefin om man gillar ett naturligt resultat.=)

    SvaraRadera
  24. den såg himla härlig ut i alla fall, gillar burken ^^

    - Ja den nya Lokasmaken är riktigt god :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails