onsdag 4 januari 2012

Att testa från Formula 10.0.6

Fick hem Keep Me Clean rengöringsservetter från Formula 10.0.6 att testa och tänkte att jag skulle berätta lite om dem. Sen när jag hunnit testa dem ett tag så ska ni få en recension. 

Keep Me Clean rengöringsservetter ska lätt ta bort smuts, fett och makeup.

Verkande ingredienser: Gurka som ska verka lugnande, rengörande och reducera talk samt  Tea Tree som har en antiseptisk funktion och reducerar inflammationer. 

Jag minns att Tea Tree oil var en riktig räddare i nöden när jag gick på högstadiet och hade en del finnar. 

Jag är riktigt nyfiken på att testa dessa då jag tycker rengöringsservetter är himla smidig. 

Formula 10.0.6 kom till Sverige 2010 och säljs på Åhléns och Kicks. Någon som testat dessa våtservetter eller någon av deras andra produkter?

Keep Me Clean kostar 99 kr men jag såg precis att man just nu kan köpa dessa för endast 50 kr hos Kicks.se.



I got these Keep Me Clean Clarifying Facial Wipes from Formula 10.0.6 to try and thought I should tell you a little bit about them now and then when I have had the time to try them for a while I will write an review. 

Keep Me Clean clarifying facial wipes are supposed to easy remove dirt, grease and makeup.

Efficient ingredients: Cucumber thats soothing, cleaning and reducing talc. Tea Tree that have an antiseptic function and that reduces inflammation. 

I remember Tea Tree oil being a real life saver as a teenager when I had some pimples. 

Have you tried Keep Me Clean or any other of Formula 10.0.6 products?

12 kommentarer:

  1. sv: nae typ inte, haha. ;)

    / http://johannalives.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hmm.. jag har aldrig använt mig av ansiktsservetter. Jag använder alltid rengöringskräm/tvål. Är det bra med servetter?

    SvaraRadera
  3. Liivahliinblogg9 november 2012 15:55

    Spännande att höra vad du tycker sen :)

    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Men gud de låter ju toppen iallafall får se vad du tycker om de sen..:)

    Jamen visst gör det,man undrar ju bara var den prislappen ligger på?..:;)

    Yes det har jag gjort själv och tusen tack vad snäll du är! :)

    SvaraRadera
  5. zandiiii.blogg.se9 november 2012 15:56

    sv: tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  6. - det ser jag fram emot att läsa! kram!

    SvaraRadera
  7. Tusen tack vännen!

    Ja men eller hur, kanske är bäst att blunda när det kommer t..;)

    SvaraRadera
  8. sv: jaa :)

    / http://johannalives.blogg.se

    SvaraRadera
  9. Liivahliinblogg9 november 2012 15:56

    Sv: Ja väldigt jobbigt... Nej jag gjorde ju inte det ;o Det var bara ett genomskinligt nagellack med glitter i så det hadejag inte en tanke på :o hade dessutom för mig att jag har använt det förut utan missfärgning..


    / http://liivahliin.blogg.se

    SvaraRadera
  10. http://perfektion.blogg.se9 november 2012 15:56

    trevligt, trodde först när jag läst snabbt att de va typ STÄD-rengöringsservetter, men tyckte att de va lit konstigt med gurka i.. haha

    SvaraRadera
  11. Blåsten har lugnat sig lite och lika så regnet så det är gott, hoppas det inte börjar blåsa på inatt igen bara. Jisses var det stormade inatt, trodde nästan att fönsterna skulle blåsa in^^
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails