tisdag 10 januari 2012

Shoppat från Frozza

 Ring Rock by Sweden Åsitas 
 Too Late armband
 Sally Hansen nail polish xtreme
Armband Åsitas

Bildkälla: Frozza.se

Har klickat hem lite nytt från frozza.se. En Rock By Sweden Åsitas Jaguar ring, åtta Too Late armband, fyra Sally Hansen nagellack (purple potion, fuchsia power,  Lime lights och Marine scene) och ett Åsitas armband. Allt utom ringen var på rea.


I've bought this Rock By Sweden jaguar ring, eight Too Late bracelets, four Sally Hansen nail polishes (purple potion, fuchsia power,  Lime lights och Marine scene) and a bracelet from Åsitas from frozza.se. Everything except the ring was on sale.

17 kommentarer:

  1. Ooh, den ringen med panterhuvudet blir man allt lite avis på varit sugen på den ett tag nu, otroligt läcker!

    SvaraRadera
  2. Partikularrak Partikularrak9 november 2012 14:49

    Great items!!
    http://enarasthings.blogspot.com

    SvaraRadera
  3. Ååh blir så shoppingsugen :(.

    Sv: Ja, man kan ju göra så mycket med kassler ju! :)

    SvaraRadera
  4. http://annakatana.devote.se9 november 2012 16:01

    Cool ring och snyggt armband.
    Hur är det med febern idag?

    SvaraRadera
  5. snygga grejer :)
    /linneakin

    SvaraRadera
  6. Jag stannar lite över en månad ;) 20 februari till 23 mars :)

    SvaraRadera
  7. Åhh vilken ring!!! FANTASTISK!!!

    SvaraRadera
  8. nu har vinnaren i veckans blogg lottats ut, gå in på min blogg http://millashowroom.blogg.se/ för att se om du är den lyckliga vinnaren

    SvaraRadera
  9. Vad mycket fint! :D
    - haha ja visst är det roligt! :D

    SvaraRadera
  10. Love the ring hun!! :) xx

    SvaraRadera
  11. Ja har haft en jobbig jul och nyår... och jag är väl förhoppningsvis nu på bättringsvägen.

    SvaraRadera
  12. SVAR: Ja, jag älskar att tävla och att vinna. Men det är inte alltid jag vill vinna sakerna till mig själv. Så alltid kul när andra får ta del av min vinst :D

    Tur att febern verkar ha försvunnit :D

    SvaraRadera
  13. Svar: Just nu lyssnar jag på musik :)
    Vad händer ikväll? KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails