onsdag 11 januari 2012

Viva la Diva Sorbet Lipgloss orange


Fick det här Viva la Diva Sorbet Lipgloss Orange i en goodiebag på ett event och tänkt tala om vad jag tycker om den. 

Vad: Apelsin läppglans
Pris: ?

Min åsikt: Kan börja med att berätta att jag inte alls är imponerad av det här. Söt retroinspirerad förpackning i metall som dock inte känns så hygienisk men den är iallafall lätt att öppna och stänga. Jag förväntar mig att ett läppglans faktiskt ska ge lite glans men det här ger varken glans eller färg, dessutom så har dessa glans olika dofter men det här (apelsin) är helt doftlöst. Rekommenderar inte alls detta.



I got this Viva la Diva Lipgloss orange in a goodiebag at an event and I thought I'd share my opinion of it with you.

What: Orange lipgloss
Price:?

My opinion: For starters I can tell you that this product didn't impressed me. The gloss comes in a cute retro inspired metal tin that is easy to open and close but that don't feel very hygienic. I expect a gloss to at least give my lips some gloss or shine but this doesn't and it doesn't give any color either. These glosses comes in different scents but at least this on (orange) has no scent at all. I really don't recommend this product.

27 kommentarer:

  1. jag har också testat det där :S tyckte inte alls heller om det

    SvaraRadera
  2. sv: jo det är braa, själv? :D
    http://johannalives.blogg.se

    SvaraRadera
  3. Tråkigt när man förväntar sig att det ska dofta när det ska göra det. Det är så härligt när man doftar fruktigt och godis :)

    SV Ja, jag tycker krämen var bra :) För mig har den hållt min hy matt hela dagen.

    SvaraRadera
  4. Trist att du inte gillade det :/ Låter ingen vidare!

    SvaraRadera
  5. Tack så mycket :)

    oh nu visa de inlägg du kanske gillar här, och med popcorna....gott....varför blir man alltid sugen på sånt när man precis tränat :)

    SvaraRadera
  6. http://eemma.se9 november 2012 16:02

    sv: ja :D
    var gärna med i min nya tävling :D (tryck f5 om du inte ser) kram :)

    SvaraRadera
  7. Tycker dom där förp. är så fina! Synd innehållet inte var nå bra :(

    SvaraRadera
  8. http://perfektion.blogg.se9 november 2012 16:02

    men å, snäckan. krya på dig. eller mår du bättre nu? kram

    SvaraRadera
  9. such cute packaging. love it

    SvaraRadera
  10. Johanna Hellberg9 november 2012 16:03

    pinsamt att lägga ner sån skit i en goodiebag ..
    alltid kul med tävlingar :) spec. när man lyckas vinna ;)

    SvaraRadera
  11. Elinfagerberg.se9 november 2012 16:03

    Tråkigt! Konstigt att de inte döper om det till läppbalsam? Men väldigt söt förpackning..

    SvaraRadera
  12. Inte ensam om att inte gilla den då...

    SvaraRadera
  13. Fashionschtick9 november 2012 16:03

    A picture on the packaging is beautiful.
    good post!
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    SvaraRadera
  14. Haha ja det är en bra fråga.

    SvaraRadera
  15. Ja den är riktigt söt.=)

    SvaraRadera
  16. Jo det känns lite onödigt att skriva en smak/doft på något som inte doftar...

    SvaraRadera
  17. Det var en väldigt fin förpackning iaf =)

    SvaraRadera
  18. Ja jag tycker också förpackningarna är söta. Innehållet fungerar faktiskt ok som läppbalsam men någon glans ger det inte..

    SvaraRadera
  19. Ja för som läppbalsam fungerar det faktiskt helt ok...

    SvaraRadera
  20. Ja tråkigt faktiskt men får trösta mig med att jag iallafall inte behövde betala för den.

    SvaraRadera
  21. jag gillar knappt någon produkt av det märket. den enda jag gillar är typ ögonbrynsskuggorna
    /linneakin

    SvaraRadera
  22. Vet faktiskt inte om jag testat något annat från det märket...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails