tisdag 31 januari 2012

Januariboxen från Glossybox.se




Idag kom januariboxen från Glossybox.se och även den här boxen var ordentligt välfylld med spännande produktprover att testa. Kan verkligen rekommendera er att testa Glossybox.se, man blir verkligen glad när de här fina och välfyllda lådorna kommer med posten. 


Today I got my January box from Glossybox.se and this one was just as full with nice products testers to try as the last one was. I highly recommend everyone to try glossybox. It's so fun when the mailman comes with these lovely boxes filled with nice beauty samples for you to try.

17 kommentarer:

  1. Åh, nagellacket blev min favorit ur den här boxen! Kul att de plockat ihop en så bra mix även den här gången, det verkar ju lovande för framtiden :)

    SvaraRadera
  2. Dom har en himla smart affärsidé

    SvaraRadera
  3. Tack, det bleven tuffdag idag med.

    SvaraRadera
  4. Thisismarielle9 november 2012 14:51

    vill också ha glossybox =D det var jättekul =)

    SvaraRadera
  5. oh, ska hämta ut min imorrn på macken, hann inte idag :(

    SvaraRadera
  6. Åååh jag vill också ha Glossyboxen :(. Men jag har inte visa eller mastercard så kan inte beställa :( har frågat om de kan ta bet. på något annat sätt, men det kan de inte :(

    SvaraRadera
  7. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 15:46

    Ja jätte kul med blogg mingel! Kom vettja! :)
    http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=49330&beid=2004342

    SvaraRadera
  8. - Tack, :) Jag gillade det, och det gjorde min vän med :)

    SvaraRadera
  9. Ja kvällen här hemma är toppen :) Bild på vad som fanns i mitt paket är nu uppe!
    kram

    SvaraRadera
  10. Svar: Ja det var såååå snällt av henne :D

    SvaraRadera
  11. I've heard so much about Glossybox! It sounds great. :)

    P.S. Thanks for stopping by my blog and for supporting Give Jewelry! I also own some Pura Vida bracelets haha.

    Lots of love, B
    http://vivalabreee.blogspot.com/
    Tweet me: Viva_La_Breee

    SvaraRadera
  12. Kerstin Håkansson9 november 2012 16:10

    Det ser ju inte alls dumt ut!

    SvaraRadera
  13. sv: Härligt att du tycker det:D

    SvaraRadera
  14. sv- hihi jaa de efett OP ;DD <33

    SvaraRadera
  15. Ann-Sofie Sojka9 november 2012 16:11

    Tack söta du! :)

    Jasså är det för långt?? Bor du i Norrland eller? ;)
    Kram!http://finest.se/sojkasframtid

    SvaraRadera
  16. Vad kul! Är jättesugen på att börja prenumerera jag också :) Verkar vara mycket bra produkter man får :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails