torsdag 17 juni 2010

Soligt idag!

Äntligen en riktigt fin sommardag. Den måste man ju passa på att njuta av! Så snart jag ätit upp min ciabatta med mozzarella så ska jag ta och promenera iväg och handla lite. Tänker gå de få kilometrarna till affären istället för att ta tunnelbanan nu när det är så fint väder.

Sen så blir det en ensam kväll ikväll för min man har någon fest på jobbet med mat, dryck och diverse artister så jag tänkte passa på att njuta lite av att få ha lägenheten för mig själv ett tag.;-)

7 kommentarer:

  1. så härligt med sool :) nu har det dock blivit molnigt här hos mig :/

    SvaraRadera
  2. Jaa, det är helt underbart ute :d

    SvaraRadera
  3. en fin dag här med :) härligt!

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. svar: okej kul :) då ska jag hålla utkik!
    kram

    SvaraRadera
  5. jag förstår det, det var assnyggt tycker jag :)
    kram!

    SvaraRadera
  6. svar: Okej kul :) Får hålla utkik med bloglovin!
    görs ikväll ?
    kram

    SvaraRadera
  7. ja det är så skönt med solen, me like =)

    aldrig fel och få lite egen tid ibland när man bor ihop.... skulle det fungera mellan mig och m, så resar han lite med jobbet så då får man med lite egen tid, jag tror det är bra för alla förhållande.

    haha, lust är bra och se ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails