måndag 7 juni 2010

Nyss hemkommen härifrån..

Nu har jag kommit hem från galapremiären av Streetdance 3D på Rigoletto här i Stockholm, trevligt när det händer något kul en måndagkväll.=) Innan filmen var det en dansföreställning (Streetdance, what else?).

Tack till Subito för en lyckad kväll!

Här kan ni se filmtrailern om ni vill och om ni är sugna på att gå och se filmen så har den premiär för allmänheten den 11/6.


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

Ni har väl inte heller missat att ni får 10% rabatt hos Olivia & Oscar om ni anger koden: Kashaya

9 kommentarer:

  1. Var det något att ha då?

    SvaraRadera
  2. Sv: Hm ja, det kanske hade vart intressant att se i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. That sounds like a lot of fun!

    SvaraRadera
  4. Ja Guccie Krigen är jättebra, har redan läst ut den :)

    Vad tyckte du om filmen? Puss.

    SvaraRadera
  5. Ja, det är verkligen synd. Idag känner jag bara för sova, så trött så... =)

    SvaraRadera
  6. den vill jag se :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  7. KUl va det bra då?? Hoppas allt e bra:)

    Ja kan laga eller typ ja vet hur man gör men det blir gegga av det med haha men jag hatar allt som har med matlagning att göra o jag e för bekväm för att laga själv det mesta jag äter är restaurang mat eller färdig mat. Jag beställer hem mat varje dag nästan mest sallader o kyckling! äter annars alltid ute. KRAM

    SvaraRadera
  8. ja absolut, lägger till dej nu :) säg till när du lagt till mig :D

    SvaraRadera
  9. Jag vill verkligen se den filmen :) var den värd att se på bio? :)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails