tisdag 15 juni 2010

Rensat bland mina linnen, kan ni gissa hur många jag hade?

Alla linnen
Några närbilder

Började rensningen lite lugnt med att rensa byrålådan med mina linnen, hur många tror ni att jag hade?=) 

Sen har vi spelat lite dataspel och tagit det lugnt. Funderar på att spela en stund till innan läggdags.


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

Tävla här om Neptun modeklocka i valfri färg från MILQ.se

Tävla här om 14 par valfria strumpor från Onepair.se

13 kommentarer:

  1. Det där tänkte jag underhålla mig med imorgon...rensa garderoben ;D

    SvaraRadera
  2. Oj, ser ut att vara ganska så många!

    Jag är ganska duktig på ögonmått och liknande,
    så jag försöker väl mig på en gissning...
    Hmm...

    Närmare 50 stycken iaf...
    47?
    Haha :D

    SvaraRadera
  3. Are you going some place, darling?
    If so, have a safe trip!

    SvaraRadera
  4. I have no idea, but I bet a lot!

    SvaraRadera
  5. oj vad linnen! Hur många hade du då?:D//Emma.

    SvaraRadera
  6. Mkt linnen haha..Fan vad skönt att rensa, borde också göra det :)

    SvaraRadera
  7. jag gissar på att du har 45 linnen ;)

    Hoppas du har en fin dag idag när solen skinner!?

    SvaraRadera
  8. Gissar på runt 40-45 stycken =) Hur många var rätt?=)
    Alt bra idag?

    SvaraRadera
  9. Hej, jag kollade precis in på din blogg. Jag vet inte hur jag hamnade här, men din blogg är jättefin! :D haft en bra dag?

    SvaraRadera
  10. SV: 52 linnen! Oj! Du har inte funderat på att öppna en affär?:D//Emma.

    SvaraRadera
  11. Tillräckligt många så du knappt använder hälften? :P

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails