onsdag 16 juni 2010

Dagens outfit & shopping från The Body Shop

 Dagens: Linne Naf naf, jeans Filippa K, klocka Too Late och väska Jimmy Choo for H&M
Handlade lite på The Body Shop, tänkte testa deras smink lite. Fotkrämen och body butter provet fick jag med på köpet.

Nu har jag kommit hem från stan. Blev lite smink inköpt på The Body shop, tänkte jag skulle testa. Blev även sminkad när jag vad där. Lyckades dock inte hitta det jag letade efter åt min syster. Eller jo.. jag hittade det jag letade efter men tyvärr var de slut i rätt storlek så jag ska leta vidare men det får bli någon annan dag.

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

Tävla här om Neptun modeklocka i valfri färg från MILQ.se

Tävla här om 14 par valfria strumpor från Onepair.se

15 kommentarer:

  1. svar: ja :) Snygg outfit!
    Är sminket från bodyshop bra ?
    kram

    SvaraRadera
  2. Sv: Ja, och dom har ofta gratis frakt när man beställer för minst 100 kr. Himla bra tycker jag :)

    SvaraRadera
  3. Snygg outfit ;)

    SVAR:Ja eller hur, man kan ju nästan undra hur de fick bli läkare haha :D Lite pinsamt nästan..KRAM <3

    SvaraRadera
  4. haha här har du en till med samma problem... =) fast jag har en stor garderob så jag klarar mig från ojämna dörrar än så länge =)

    men jag behöver inte dela det med någon :)

    SvaraRadera
  5. Åh, The Body Shop måste jag besöka inom kort!

    SvaraRadera
  6. Haha det är så det är och vara man, de får finna sig i sånt.... *ler*

    SvaraRadera
  7. Jo, min har också varit bra :)

    SvaraRadera
  8. gillar linnet! :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  9. ja, visst är det fint? :)

    SvaraRadera
  10. Åh, jag vill också shoppa på bodyshop! Nästa gång jag besöker den butiken ska jag köpa citron body butter =)

    SvaraRadera
  11. Den fotcremen luktar underbart gott! Har den själv!

    SvaraRadera
  12. SV: Ja det kändes av rejält. Det var jättehemskt! Nu vet jag hur det har i USA och så, fast deras är ju 1000 gånger värre...

    SvaraRadera
  13. Cute outfit, and I can't wait to hear what you think of the body shop makeup.

    SvaraRadera
  14. Vad roligt med nya produkter!
    Ha en bra dag!
    / Kram Ida

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails