onsdag 16 juni 2010

Drar nog in till stan snart

Tänkte svänga förbi The Body Shop och handla något för min 200 kr i bonuscheckar och springa ett litet ärende åt min ena syster. Hon är ute efter ett plagg som hon inte hittade själv så hon har bett mig titta efter det.

Cherry Cheek förtjänar en liten länkning tycker jag för sin gissning att jag hade Närmare 50 stycken linnen iaf...
47?

50 st var nämligen min egen gissning innan jag räknat dem. Visade sig att det var 52 st så jag tycker det var en väldigt bra gissning.

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

Tävla här om Neptun modeklocka i valfri färg från MILQ.se

Tävla här om 14 par valfria strumpor från Onepair.se

7 kommentarer:

  1. Jag ska försöka shoppa på the body shop imorgon, är ju medlemsra 8-10, tror det är imorn iallafall....

    sv: Tack :) Ja jag älkskar det, så skön klänning att gå i på sommaren.

    Ja det är inte alltid det lättaste, finns endel bra ställen att välja på.

    Ja precis

    SvaraRadera
  2. SV: jaa den är så bra och ögonskuggorna sitter mycket längre :D

    SvaraRadera
  3. SVAR:Ok vad många haha :D Jodå det är bara bra med mig oxå ^^
    Eller hur, de var riktigt roliga.. Snacka om slarviga läkare hihi..

    SvaraRadera
  4. sv: yes yes :p

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  5. Ja det finns ju det... =) så man kan köpa nya saker =) haha

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails