onsdag 23 juni 2010

2 x dagens

Måndag: Topp Tiffany Alana, linnne (under) American Apparel, jeans Filippa K, skor Jimmy Choo for H&M och halsband Perla
Tisdag: Klänning Asos, bälte bohoo.com, armband ? , solglasögon Peak Performance och skor Ecco

I natt slutade vårt internet att fungera men nu är det iallafall igång igen, nice! Soligt och fint väder här idag men lite blåsigt fast det tycker jag bara är rätt skönt.

Ska ta och äta lite lunch nu och sedan funderar jag på att fixa. Har ett brev från Veganlife att hämta och så är det lite som behöver inhandlas.

Har förresten glömt att berätta att jag klarade min tenta! Blev hur glad som helst när jag fick resultatet i måndags. Var bara 3,5 poäng från fullpott så det blev högsta betyg. På en tenta jag var övertygad om att jag kuggat. Så nu har jag lyckats ta mig igenom hela juristlinjen utan att behöva skriva en enda omtenta. Riktigt skönt fakiskt. Nu är det bara exjobbet kvar.


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om Neptun modeklocka i valfri färg från MILQ.se

Tävla här om 14 par valfria strumpor från Onepair.se

16 kommentarer:

  1. Congrats on your exam hun!!! Thats fantastic and and you look gorgeous! xxx

    SvaraRadera
  2. Grattis till tentan!

    Ja, hus är spännande, om mindre än en månad får vi nyckeln :)

    SvaraRadera
  3. snygga outfits!
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. Vill ni få ännu fler besökare till er sida kan man nu även annonsera på min blogg. (Senaste veckan har jag haft 23 000 visningar.
    Det kostar enbart 1:-/timme och man kan själv välja vilka timmar och dagar som man vill att sin banner ska synas på tre ställen i min blogg.

    Hör av er om ni är intresserade! =)

    SvaraRadera
  5. so cute i like your skirt o=its awesome

    SvaraRadera
  6. härliga dagens :)

    ja inlägget finns ju kvar så det är bara och kika in :)

    SvaraRadera
  7. Jättefina outfits!

    Grattis till klarad tenta! =)

    SvaraRadera
  8. Å grattis till att du klarade tentan!!!
    Hoppas de haft en bra dag :)?

    SvaraRadera
  9. Jag pluggar till förskolelärare :) Pluggar du?

    SvaraRadera
  10. vad skoj att du klarade det! :)

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  11. Vad är det för semesterresa ni ska på?

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails