torsdag 10 juni 2010

2 x dagens

 Linne H&M, kjol Brooker, armband blandat, skor Jimmy Choo for H&M
Onsdag: Tröja H&M, shorts VeroModa, sandler Ecco, hårsnodd med knappar Bijou Brigitte

Idag är det tvättdag här, inte så spännande kanske men det måste ju göras för jag antar att det inte är någon som har lust att komma hit och fixa tvätten åt mig?

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

Tävla här om Neptun modeklocka i valfri färg från MILQ.se


Tävla här om 14 par valfria strumpor från Onepair.se

Ni har väl inte heller missat att ni får 10% rabatt hos Olivia & Oscar om ni anger koden: Kashaya 

13 kommentarer:

  1. Snygga outfits :) Jag är dålig på att ta sånna bilder... Glömmer alltid nästan.

    sv: Tack :) Billig och bra

    Okey vad kul :) En penna med kajal? Jag har en sån från The body shop, tycker den är den bästa jag provat :)

    SvaraRadera
  2. ja, visst är det en härlig färg?

    javisst kan vi det, säg till när du lagt till mig, så lägger jag till dig

    SvaraRadera
  3. Jo de har varit en bra dag här med! Jobbat som vanligt :)
    Nu ska jag med snart tvätta!
    Fick en trevlig överaskning idag på posten med:)Kolla in bloggen sen så får du se:)

    Snygg kjol!

    SvaraRadera
  4. *SV:* jaa jag var tvungen att göra det :) så himla bra avsnitt :D

    SvaraRadera
  5. snygg kjol på första bilden! :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  6. Hej sötan! ja inte är det lätt inte, känns som att jag blivit överkörd av ett tåg samtidigt som jag vet att jag lever genom denna snuva och allergi. får hoppas att en trollkar viftar med sitt trollspö under natten.. hoppas du har haft en bra dag!

    SvaraRadera
  7. Det var det! Den bästa resan jag har gjort :D

    Tack tack, ska bli spännande :)

    SvaraRadera
  8. Sv: Så fruktansvärt störande!

    SvaraRadera
  9. Tyckte jag med, härliga färger! Är från bikbok =)

    SvaraRadera
  10. I like your taste ;) .. nej men jag tycker verkligen om din stil och smak :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails