tisdag 1 juni 2010

Inställt tandläkarbesök & nytt i garderoben



De ringde från tandläkaren och ställde in precis när jag skulle åka, tydligen hade det blivit något fel och hon jag skulle se jobbar inte fören i september så jag fick en ny tid då. Åkte iallafall iväg och hämtade ut mina saker från Nelly så nu har man lite nytt i garderoben.=)

Vill ni också ha något nytt i garderoben till sommaren så tycker jag att ni ska se till att inte missa tävlingen nedan om en valfri bikini/monokini.

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om Goji-bär från Body&Spirit

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

19 kommentarer:

  1. Hejsan tjejen. Allt bra med dig?? Ja mascaran var faktiskt riktigt bra. Jag är supernöjd med den =)

    SvaraRadera
  2. Tackar är så nöjd :D
    stolt är jag..
    min lärare nedvärderade mig totatl

    SvaraRadera
  3. Haha ja det är riktigt långt där... bilden är från när jag bott i sthlm 6månade ungefär :)

    SvaraRadera
  4. Ja, jag tänkte jag väntar ett tag till och ser om jag får något mail annars skickar jag och hör hur det gått :)

    Hur var skjortan? Som du förväntat dig?? Jag blev jättesugen på en egen då du visade den tidigare, då du just beställt den.. men jag måste tänka på ekonomin nu innan sommaren :/

    SvaraRadera
  5. SV: jaa det var skoj att få en ny tatuering men fy för vad ont det gjorde idag :/

    SvaraRadera
  6. Nu är vinnaren i min tävling i samarbete med Evas Underkläder uppe, kika in och se om just DU vann! :)

    SvaraRadera
  7. riktigt gott, verkligen :D

    SvaraRadera
  8. SV: jaa fy verkligen.. Nerverna ligger ju olika hos alla om mina har tydligen hamnat nere vid ankeln ;D

    SvaraRadera
  9. Fina grejer! :D

    Sv: Det är en tenta i affärssystem..

    SvaraRadera
  10. Snygg skjorta, snygga shorts - speciellt tillsammans!

    SvaraRadera
  11. Har du sett SATC II? Jag recenserar den på min blogg nu haha, kolla in och säg din åsikt ♥

    SvaraRadera
  12. haha ja det är ju verkligen det =)

    oh den rödvit randiga är verkligen en johanna tröjja

    SvaraRadera
  13. snyggt med jeansshorts :p

    /neafoshoo

    SvaraRadera
  14. vad snygga saker! Blev en lite beställning fö mig med. Får lägga upp vad sen.

    sv: ja tack det har jag fått :)

    Ja egentligen imorgon, men eftersom min lillasyster tar studenten imorgon så får jag hoppa den och göra den i augusti.
    Men har mycket att göra endå... en stor uppsats och två rester till måndag.

    Ja precis.

    SvaraRadera
  15. Sv: Premiären är nästa måndag.. Men den som vinner tror jag vinner 10vanliga biobiljetter till filmen.. jag tror inte det är till premiären, vad jag fattade det som :)

    SvaraRadera
  16. Vad snyggt!
    Gillar shortsen starkt!
    / Kram Ida

    SvaraRadera
  17. eyyyyyy same blouse hihi!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails