fredag 18 juni 2010

Det var inte länge solen fick vara kvar...

Idag har det varit mulet och trist hela dagen och är det för den delen fortfarande. Riktigt tråkigt att solen inte kunde stanna kvar längre än så. Har inte lust med någonting när det är sånt här väder...=(  

Ska iallafall ta och läsa nyaste Chic som jag köpte igår och sen får vi se om jag orkar fortsätta med att städa garderoberna kanske.


Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

Tävla här om Neptun modeklocka i valfri färg från MILQ.se

Tävla här om 14 par valfria strumpor från Onepair.se

7 kommentarer:

  1. SV: så du har inte heller sett en gul spindel då?! jag trodde först jag såg fel, men den var verkligen helt gul! Kroppen var rätt stor, skitäcklig var det! Helt otroligt!

    ja jag kommer titta^^ Ja visst, håller med dig, roligt att se klänningen^^ Några andra planer för helgen?//emma:D

    SvaraRadera
  2. Sv: Den är riktigt härlig, luktar så gott :)

    SvaraRadera
  3. svar: ja verkligen :(
    Detsamma här! Tyvärr är jag pank för tillfället..

    kram

    SvaraRadera
  4. Sv: Ja det kan man säga :/

    SvaraRadera
  5. Hej hå! Hur är det idag? :)

    SvaraRadera
  6. sv; tack ! :) det är fortfarande sol här hos oss, hoppas att den komer tillbaka till dig :)

    SvaraRadera
  7. sv: Ja.. Hur mycket kostade den ringen?

    Denna Chic-tidningen var bra, jag prenumererar på den!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails