onsdag 9 juni 2010

Man tager vad man haver

När jag kom hem för någon kväll sedan och skulle tvätta bort mitt smink så kom jag på att jag hade slut på min eye make up remover men sminket måste ju tvättas bort ändå, så vad gör man då? Jo man tager vad man haver och i mitt fall blev det matolja. Fungerade superbra men jag gillar egentligen inte oljebaserad sminkremover eftersom jag tycker att den lämnar en lite oljig hinna på ögonlocket.

I brist på annat så fungerade dock matolja alldelens utmärkt och dessutom så är det ju billigt.=)

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

Ni har väl inte heller missat att ni får 10% rabatt hos Olivia & Oscar om ni anger koden: Kashaya

11 kommentarer:

  1. Tack! Det är en Eurasier :)

    SvaraRadera
  2. haha samma här, skiter fullkomligt i de : )

    SvaraRadera
  3. Smart snabb lösning :D

    SvaraRadera
  4. visste inte att det funkade med det :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  5. Jag är så dålig på att använda eyemakeupremover, blir vanlig tvättgel i hela ansiktet :)

    SvaraRadera
  6. Smart att du kom på att man kunde ta matolja! Men som du säger, oljebaserade produkter är ju inte det bästa...

    SvaraRadera
  7. Sv: Ja, tack så mycket :)

    SvaraRadera
  8. haha det trodde inte jag funka, har använt matolja när jag raka benen en gång, funka fint, det gav fina blanka ben

    SvaraRadera
  9. Great tip, I will keep that in mind!

    SvaraRadera
  10. aah tack för tipset ;)
    det hade jag nog inte kommit på själv :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails