tisdag 15 juni 2010

Tigi Bed Head Dumb Blonde

Beställde ju denna från Protto.se och nu när jag provat den ett par månader tänkte jag att ni skulle få veta vad jag tyckte om denna. På baksidan av tuben står det att man kan använda den här som PH-balanserare, balsam eller som inpackning.

Jag har använt den efter varje tvätt som balsam och jag gillar den. Den fungerar riktigt bra i mitt slingbehandlade hår. Håret blir mjukt och lent och lätt att reda ut. Dessutom så älskar jag lukten på den här! Jag gillar även den lite mer koncentrerade konsistensen på denna.

Er med färgat/kemiskt behandlat hår skulle jag absolut rekommendera att testa den här och se hur den fungerar i just ert hår.

11 kommentarer:

  1. är ju också kort men man får lägga upp eller hasa upp med skärp..men förvånansvärt många har ändå varit precis lagom långa på längden =)

    SvaraRadera
  2. det skulle jag också behöva hehe..

    sitter och svarar på kommentarer :)


    ANMÄLT DIG TILL VECKANS BLOGG? OM INTE GÖR DET HÄR: http://liinneaelisabetpyrro.blogg.se/2010/june/veckans-blogg-tavling.html

    SvaraRadera
  3. SVAR:Jaa det är alltid mysigt med lite film haha.. Allt bra med dig ananrs då?=)

    SvaraRadera
  4. ja det ska bli superskönt!
    händer hos dig idag då?
    kram

    SvaraRadera
  5. okej, :)


    händer senare då?

    SvaraRadera
  6. SVAR:Ja det känns riktigt skönt faktiskt =) När är du klar med dina studier?=)
    Jodå jag mår oxå bara bra ^^

    SvaraRadera
  7. ska på linsprovning .. :)

    SvaraRadera
  8. I have blonde hair, I should try it : ) Hope you are well and having a lovely Tuesday xxx

    SvaraRadera
  9. har gjort det nu :)
    kram

    SvaraRadera
  10. ja, visst är dom? :)

    okej

    SvaraRadera
  11. Får nästan testa en sådan!

    Annars gillar jag Tresemmés serie, den är billig men ändå bra. :)
    Har deras schampoo, balsam, inpackning och värmeskydd, men ska försöka få tag på en hårspray också. Men hittar det ingenstans :S

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails