fredag 11 juni 2010

Nyinköp

 Ögonpenna från Bodyshop
Odd Molly nattlinne/underklänning som jag dock tänker använda som klänning.

Kom på att jag glömt visa mina inköp som jag gjorde innan bion i fredags. Blev iofs inte så mycket shoppat men iallafall.

Här regnar det och är tråkigt idag och jag har massor med tvätt att vika, ingen som har lust att komma och vika åt mig?;-)

Ni glömmer väl inte bort att tävla?

Tävla här om valfri bikini/monokini från fashionbox.se

Tävla här om Neptun modeklocka i valfri färg från MILQ.se


Tävla här om 14 par valfria strumpor från Onepair.se

8 kommentarer:

  1. fin klänning :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  2. svar: tack så mycket :D söt klänning :)
    Allt bra idag ?
    kram

    SvaraRadera
  3. Sv: Ja verkligen.
    Hon tycke det är skönt att få skringa lös och få bada.

    SvaraRadera
  4. skoj med tävlingar :p
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  5. Sv: Haha ja lite annorlunda sådär. Vi köpte dem på BR :)

    SvaraRadera
  6. Här är det dåligt väder med, och jag har också mycket tvätt att vika. Men det är nog det bästa vädret för att få det gjort?

    sv: Träningen gick bra, glömde bort tiden när jag kollade på tv'n samtidigt!

    SvaraRadera
  7. fin klänning! :)

    sv: tak så myket :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails