torsdag 18 februari 2010

Snart tenta

Dagens: Tröja Avanna, leggings LaRedoute Creations och benvärmare köpta hos Nelly men märket minns jag inte.

Idag är det tenta och då tycker jag om att ha varma och bekvämma kläder. Ska åka om några minuter så jag hoppas att budet som skulle komma under förmiddagen idag kommer någon gång för annars kommer jag inte vara hemma när de kommer.... kan inte komma försent till tentan.

Har en liten överraskning till er läsare sen så vi får se om jag kanske orkar ordna det ikväll när jag kommer hem efter tentan.=)

Hoppas ni har en fin torsdag!

9 kommentarer:

  1. Hur har tentan gått då? :)

    SvaraRadera
  2. Ser skönt ut:) Gillar tröjan!:)

    Svar: Tack:)

    /E

    SvaraRadera
  3. snygg outfit :)
    /neafoshoo

    SvaraRadera
  4. haha tack :)

    sv: oj jag beklagar sorgen ..

    SvaraRadera
  5. Å beklargar soregen, men fy vad hemskt, hur gammal var hon då? Tog hon livet bara sådär?

    Hoppas tentatn gick bra iaf, hur kommer det sig att du fick smooties och vantarna bara sådär du har du ;)

    Vad kul med en översakning!

    SvaraRadera
  6. Den där tröjan är så fin!
    Men Avannas kläder brukar vara det =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails