tisdag 2 februari 2010

Seg...


Känner mig riktigt seg, så himla trött. Ska försöka lägga mig någon gång ikväll... Imorgon har jag seminarie och sedan ska jag på studiebesök på en av domstolarna. Om jag orkar sen ska jag åka och hämta ut tre brev. Ett av dem borde innehålla ett fodral till min dator från laptop-skydd.se så jag kan ha den med mig till universitetet och så.=)

Igår satt det för övrigt en svan på gångbanan vid universitetet. Tog en (dålig) bild på den med min mobilkamera som tyvärr inte är så bra...

Nu ska jag ta och läsa lite rättsfall och artiklar till imorgon....

11 kommentarer:

  1. what a lovely duckie on the snow.
    cute!

    SvaraRadera
  2. Åå vilken söt svan :) Trodde inte de kunde starta utan vatten? Undra hur den kom därifrån.

    sv: Ja det är kul att läsa sånna :) Men jag kom inte på så mycket.

    Vad skönt :) För mig händer det jämt, tror det är psykiskt för inte kan jag vara så trött att jag somnar på föreläsningarna jämt :P Fast det har varit bättre på senaste tiden.

    Nej verkligen inte, och orkar aldrig så pluggandet går inte så bra nu :/

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Allt bra med dig idag? Med snö ni har. Vi har också fått jätte mycket nu. Hoppas att det inte kommer mer bara.

    SvaraRadera
  4. Wow, looks cold over there! I'm proud of the swan for braving the temperatures! Thankfully it's not as cold over here, but I really wish it were Spring already...

    SvaraRadera
  5. skönt att du hinner pausa lite iaf :)

    p.s. kom ihåg att delta i min smyckes-tävling i samarbete med bracy.se :)

    SvaraRadera
  6. hur gick besöket på domstolen?=)

    SvaraRadera
  7. Hejsan tjejen. Jo det e bättre med mig idag. Vi har precis varit o handlat. Skönt o få det gjort. Vad hittar du på ikväll? Kram

    SvaraRadera
  8. Men lilla svanen....vad gör den där? De ska väl vara på varmare breddgrader nu har jag för mig.

    Här är det också lite småsegt idag. Skönt att det är torsdag imorgon och sedan fredag och helg =)

    SvaraRadera
  9. Hur insallerar man flash plyer då? jag kanske inte har de??:)

    Jag tycker min är seg, men jag vet int eom det är mobila bredbandet eller själva dator, men den är ju seg när jag gör andra saker med utanför internet, men pratade med dem jag köpte den av och de sa att jag kunde ringa så får väl se en vän ska se på den först...
    Kram

    SvaraRadera
  10. sv: aa den var rätt bra :)

    härligt att höra ;)

    SvaraRadera
  11. Söt svan, hoppas att Seminariet gick bra.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails